Планування рекламної діяльності торговельного підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Годун В.В. Планування рекламної діяльності торговельного
підприємства. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельно-
економічній університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено плануванню і удосконаленню процесу
рекламної діяльності підприємства. Розкрито сутність та складові планування
рекламної діяльності, отримано глибоке розуміння процесу формування
рекламної діяльності, також розроблені конкретні рекомендації для практичного
застосування в умовах ринкової конкуренції. Проаналізовано маркетингову
стратегію бренду ФОП Хріпунов О.С., (інтернет-магазин Estore). Розроблено
процеси удосконалення планування рекламної діяльності підприємства.
Ключові слова: маркетинг, реклама, бренд, стратегія просування,
розвиток бренду.
Hodun V.V. Planningofadvertisingactivityof a tradeenterprise - Manuscript.
Qualificationworkinthespecialty
075
"Marketing",
intheeducationalandprofessionalprogram
" Advertisingbusiness
".
–
StateUniversityofTradeandEconomics, Kyiv, 2024.
Thequalificationworkisdevotedtotheplanningandimprovementoftheprocessofadve
rtisingactivityoftheenterprise.
Theessenceandcomponentsofplanningadvertisingactivitiesarerevealed,
a
deepunderstandingoftheprocessofformingtheadvertisingactivityoftheenterpriseisobtaine
dandspecificrecommendationsforpracticalapplicationintheconditionsofmarketcompetiti
onaredeveloped.
ThemarketinginstrumentariumofthebrandoftheindividualentrepreneurOleksandrKhripun
ov
(onlinestoreEstore)
isanalyzed.
Theprocessesforimprovingtheplanningoftheenterprise'sadvertisingactivitiesaredevelope
d.
Keywords: marketing, advertising, brand, promotionstrategy,
branddevelopment.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА