ЕVENT-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЇ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Гушленко Д.К. Еvent-маркетинг як інструмент маркетингових
комунікації (на матеріалах ТОВ «ГОТЕЛЬ-МЕНЕДЖМЕНТ»). Кваліфікаційна
робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг»,
освітньою програмою «Рекламний бізнес».
Робота присвячена дослідженню теоретичних засад еvent-маркетингу як
інструменту маркетингових комунікації, зокрема в роботі розкрито сутність та
основні функції event-маркетингу в просуванні бренду, а також досліджено
основні заходи та інструменти івент-маркетингу. В рамках дослідження наведено
характеристику маркетингового середовища ТОВ «Готель-Менеджмент» та
проведено аналіз маркетингових комунікацій ТОВ «Готель-Менеджмент». В
третьому розділі кваліфікаційної роботи наведено напрямки вдосконалення
Еvent-активності в ТОВ «Готель-Менеджмент» та проведено оцінку їх
ефективності. Зроблено відповідні висновки, зокрема ефективність Eventактивності
є значною, як з точки зору отриманого прибутку, так і з точки зору
зміцнення іміджу компанії, що робить цю стратегію важливою складовою
розвитку ТОВ «Готель-Менеджмент» на наступний період.
Ключові слова: event-маркетинг, event-активності, готель, ефективність,
операційний план.
Hushlenko D.K. Event Marketing as a Tool of Marketing Communications
(Based on the Materials of LLC «HOTEL MANAGEMENT»). Qualification work for
the acquisition of a master’s degree in the specialty «Marketing,» educational program
«Advertising Business.»
This work is dedicated to the study of the theoretical foundations of event
marketing as a tool for marketing communications. Specifically, the essence and main
functions of event marketing in brand promotion are disclosed, as well as the key
activities and tools of event marketing. The research includes a description of the
marketing environment of LLC «Hotel Management» and an analysis of its marketing
communications. The third chapter of the qualification work outlines the directions for
improving event activities in LLC «Hotel Management» and evaluates their
effectiveness. Corresponding conclusions are made, including that the effectiveness of
event activities is significant both in terms of generated profit and in strengthening the
company’s image, making this strategy an essential component of the development of
LLC «Hotel Management» for the upcoming period.
Keywords: event marketing, event activities, hotel, effectiveness, operational
plan.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА