Розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Пацюк Н. М. «Розроблення цифрової рекламної кампанії
підприємства». – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,
2024.
Кваліфікаційну
роботу присвячено теоретико-методичним і практичним
аспектам розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства. В роботі
проведено дослідження існуючої цифрової рекламної кампанії підприємства,
сформуовано оцінку рекламної кампанії підприємства, наведено низку
практичних рекомендацій для вдосконалення рекламної кампанії з допомогою
поліпшення сайту і використання оптимізації. Відображено приріст трафіку
підприємства внаслідок впровадження заходів з оновлення цифрової рекламної
кампанії у 2025 році.
Ключові слова: цифрова реклама, рекламна кампанія,
підприємство, маркетингове середовище, оцінка, цифровізація.
Patsyuk N. M. “Development of a digital advertising campaign for an
enterprise.” – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the
educational and professional program "Digital Marketing". – State University of
Trade and Economics, Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and
practical aspects of developing a digital advertising campaign for an enterprise. The
work includes a study of the existing digital advertising campaign of the enterprise,
an assessment of the enterprise's advertising campaign, and a number of practical
recommendations for improving the advertising campaign by improving the site and
using optimization. The increase in the company's traffic as a result of the
implementation of measures to update the digital advertising campaign in 2025 is
reflected.
Keywords: digital advertising, advertising campaign, enterprise,
marketing environment, evaluation, digitalization.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА