Управління процесом формування репутації підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-12

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Анотація кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Управління процесом формування репутації підприємства ПІІ «Тойота Україна» (за матеріалами ПІІ «Тойота Україна», м.Київ) Кваліфікаційна робота присвячена процесу формування репутації підприємства ПІІ «Тайота Україна». У роботі розроблено проєкт щодо покращення репутації ПІІ «Тойота Україна» та виконано його економічне обґрунтування. Було проаналізовано відгуки про роботу компанії ПІІ «Тойота Україна». Також проаналізоване опитування на сторінці в соціальній мережі компанії ПІІ «Тойота Україна». Інвестиції у покращення репутації компанії не лише сприяють економічному зростанню, але і створюють цінний нематеріальний капітал, що підтримує довгостроковий успіх і стабільність компанії. Ключові слова: репутація, автомобільне підприємства, соціальні мережі, формування репутації Annotation final qualifying paper performed on the theme "Management of the Reputation Formation Process of the FDI Enterprise "Toyota Ukraine" (based on materials from FDI "Toyota Ukraine", Kyiv) The final qualifying paper is devoted to the process of forming the reputation of the FDI enterprise "Toyota Ukraine". The work developed a project to improve the reputation of FDI "Toyota Ukraine" and carried out its economic justification. The reviews about the work of the FDI company "Toyota Ukraine" were analyzed. The survey on the social network page of the FDI company "Toyota Ukraine" was also analyzed. Investments in improving the company's reputation not only contribute to economic growth, but also create valuable intangible capital that supports the long-term success and stability of the company. Keywords: reputation, automotive enterprise, social networks, reputation formation

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages