«Розробка HR-стратегії позиціонування підприємства в соціальних мережах»
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Анотація
кваліфікаційної роботи, виконаної на тему:
«Розробка HR-стратегії позиціонування підприємства
в соціальних мережах»
(за матеріалами ТОВ «ХАСКІ МЕНЕДЖМЕНТ», м.Київ)
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу розробки HRстратегії позиціонування підприємства в соціальних мережах на прикладі ТОВ
«ХАСКІ МЕНЕДЖМЕНТ». У роботі вирішено важливе науково-практичне
завдання щодо покращення комунікаційної стратегії компанії, зміцнення бренду
роботодавця та підвищення ефективності взаємодії з аудиторією через онлайнплатформи.
У процесі дослідження здійснено аналіз поточного стану комунікацій в
соціальних мережах, виявлено основні проблеми і слабкі місця, які впливають на
репутацію компанії та залученість аудиторії. Розроблено стратегію, яка включає
оптимізацію контенту, підвищення залученості, а також використання сучасних
інструментів цифрового маркетингу для залучення потенційних працівників.
Оцінено прогнозовану ефективність реалізації запропонованих заходів щодо
покращення фінансових та кадрових показників компанії.
Ключові слова: HR-стратегія, соціальні мережі, платформи, імідж,
залученість аудиторії, репутація.
Annotation
of qualifying paper performed on the theme:
«Development of an HR Strategy for Positioning the Company
in Social Media»
(based on materials LLC «HASKI MANAGЕMENT», Kyiv)
The qualifying paper is dedicated to the study of the process of developing an
HR strategy for positionig the company in social media, using the example of "HASKI
MANAGEMENT" LLC. The work addresses an important scientificand practical task
of improving the company’s communication strategy, strengthening the employer
brand, and enhancing the effectiveness of interaction with the audience through online
platforms.
The research includes ananalysis of the current state of communication on social
media, identifies key problem sand weaknesses that affect the company’s reputation
and audience engagement. A strategy has been developed, including content
optimization, increasing engagement, and using modern digital marketing tools to
attract potential employees. The predicted effectiveness of implementing the proposed
measures for improving the company’s financial and personnel performance has been
evaluated.
Keywords: HR strategy, socialmedia, pletforms, image, audience engagement,
reputation.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА