Маркетингове управління лояльністю споживачів
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Маркетингове управління лояльністю споживачів. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за
освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний
торговельно-економічній університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним
аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах управління
лояльністю споживачів. Розкрито сутність та сучасні підходи до управління
лояльністю в маркетингу. Проаналізовано маркетингове управління лояльністю
споживачів ПП «Антошка». Надано пропозиції щодо вдосконалення
маркетингового управління лояльністю ПП «Антошка».
Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, лояльність, ,
управління лояльністю.
Marketing management of consumer loyalty. - Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Brand Management". – State University of Trade and
Economics, Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and
practical aspects of using marketing tools in the processes of managing consumer
loyalty. The essence and modern approaches to loyalty management in marketing are
revealed. The marketing management of consumer loyalty of "Antoshka" PE is
analyzed. Proposals for improving the loyalty marketing management of PE
"Antoshka" have been provided.
Keywords: marketing, marketing activity, loyalty, loyalty management.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА