Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Шамрай М. А. Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньопрофесійна програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам маркетинг-менеджменту на підприємстві. У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг-менеджмент» та визначено його вплив у формуванні конкурентних переваг підприємства. Розроблено напрями вдосконалення маркетинг-менеджменту ТОВ «ВІІТ» на підставі його конкурентних переваг. Ключові слова: маркетинг-менеджмент, конкурентна перевага, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетингові комунікації. Shamrai M. A. Marketing management in the formation of competitive advantages of the enterprise. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program «Marketing Management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualifying work is devoted to the theoretical and methodological and practical principles of marketing management at the enterprise. e. The essence of the concept of « marketing management » is revealed in the work and its influence in the formation of competitive advantages of the enterprise is determined. Directions for improving the marketing management of "HIIT" LLC based on its competitive advantages have been developed. Key words: marketing management, competitive advantage, competitiveness, marketing environment, marketing communications.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання