Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних мережах
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Ушов О.С. Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних
мережах» (за матеріалами (ФОП «Араухо Торрес Крістіан Даніель Діомедесович»,
кав’ярня «Art Coffee»). – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою
«Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ,
2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам
комунікаційної політики закладу ресторанного бізнесу. Досліджено основних конкурентів
кав’ярні «Art Coffee», проаналізовано складові комунікаційної політики кав’ярні, яка
зосередженя на активностях у соціальній мережі Instagram. У результаті проведеного
аналізу сегментовано цільову аудиторію, складено план комунікаційної кампанії кав’ярні
у соціальній мережі, розроблено банери, складено контент-план для соціальної мережі
Instagram.
Ключові слова: комунікаційна політика, соціальні мережі, пости, мем, історії,
reels.
Ushov O.S. Communication policy of a restaurant business establishment in social
networks" (based on materials (FOP "Araujo Torres Christian Daniel Diomedesovich",
coffee shop "Art Coffee"). - Manuscript.
Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing
Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the
communication policy of the restaurant business establishment. The main competitors of the
coffee shop "Art Coffee" were studied, the components of the communication policy of the
coffee shop, which focuses on activities in the Instagram social network, were analyzed. As a
result of the analysis, the target audience was segmented, a communication campaign plan for
the coffee shop in the social network was drawn up, banners were developed, and a content plan
for the Instagram social network was drawn up.
Keywords: communication policy, social networks, posts, meme, stories, reels.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА