075 Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 20
  • Документ
    ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПРАТ СК «PZU УКРАЇНА» М.КИЇВ)
    (КНТЕУ, 2020) Завірюхи Валерії
    В випускній кваліфікаційній роботі визначені принципи формування рекламної діяльності страхових компаній, проаналізовані організаційні засади рекламної діяльності страхових компаній України, розкриті етапи розроблення рекламної діяльності згідно з чинним законодавством, були описані та оцінені по ефективності інструменти реклами, також був проведений комплексний аналіз та оцінка рекламної діяльності страхової компанії, оцінка конкурентного середовища «PZU Україна», проаналізовано фінансовий стан та рекламна кампанія компанії «PZU Україна» в цілому, також був розроблений рекомендаційний план по вдосконаленню просування реклами по рекламним комунікаціям та створений рекламний макет для компанії для підвищення прибутку та рейтингу компанії. Ключові слова: рекламна діяльність страхових компаній, реклама, рекламна діяльність, організація рекламної діяльності, план рекламної діяльності.
  • Документ
    Планування рекламної кампанії для клієнта медіа агентства (за матеріалами ТОВ «Майндшер», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Юрченко Крістіна
    З появою тренду підприємництва на ринку, зростає і конкуренція, що зумовлює подальший розвиток рекламної діяльності організації. Проаналізовано рекламну діяльність клієнта підприємства, охарактеризовано сутність медіастраегії в рекламній діяльності. Для клієнта ТОВ «Майндшер» запропоновано напрями вдосконалення планування рекламної діяльності. Ключові слова: рекламна діяльність, рекламна стратегія, медіастратегія, рекламна кампанія. ANNOTATION
  • Документ
    Управління рекламним бюджетом підприємства (за матеріалами ТОВ «Беверс-С», м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Шумовська Анастасія
    Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації івент-маркетингу на підприємстві. У роботі розкрито сутність поняття “івент маркетинг” та визначено його місце в системі маркетингових комунікацій підприємства. Розроблено напрямки вдосконалення організації івент-маркетингу в системі маркетингових комунікацій ТОВ «Онлайн Медіа Груп». Ключові слова: маркетинг, івент маркетинг, система маркетингових комунікацій, маркетингові комунікації, маркетингове середовище.
  • Документ
    Інтернет-реклама в системі комунікацій підприємств рекламного бізнесу (за матеріалами ТОВ «СОВа», Рівненській обл., м. Сарни)
    (КНТЕУ, 2020) Рудик Вікторія
    Рудика В. М. «Інтернет-маркетинг в системі технологій підприємств рекламного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «СОВа», м. Сарни). – КНТЕУ. 2020 - 57с. Дана випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню етапів розвитку та ефективності використання реклами в мережі Інтернеті за умов функціонування сучасного бізнес-середовища. Виділено основні види інтернет-реклами, а також проаналізовано переваги і недоліки даного способу комунікацій як сучасного інструменту для просування послуг на прикладі підприємства рекламного бізнесу ТОВ «СОВа». Ключові слова: Інтернет-реклама, рекламна кампанія, рекламні агенції.
  • Документ
    ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ (за матеріалами ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Розумна Анна
    У роботі визначено теоретичні основи формування іміджу підприємства засобами реклами. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано особливості формування іміджу засобами реклами та розроблено рекламну кампанію із застосуванням технологій digital-реклами. Ключові слова: імідж, реклама, digital-реклама, рекламні технології, рекламна кампанія.
  • Документ
    РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА – ВИРОБНИКА МЕБЛІВ (за матеріалами ФОП «Меблева фабрика Гермес», м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Романюк Вікторія
    Романюк В.М., «Розробка рекламної кампанії підприємства-виробника меблів» (за матеріалами ФОП «Меблева фабрика Гермес, м. Київ) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Рекламний бізнес». – Київський національний торгівельно-економічний університет. – Київ 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам розробки рекламної кампанії та удосконаленню рекламної діяльності підприємства. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо удосконалення рекламної діяльності меблевого підприємства, розроблено теоретичні та практичні рекомендації щодо оновлення рекламної кампанії підприємства ФОП «Меблева фабрика Гермес» Ключові слова: Рекламна кампанія, реклама, рекламна діяльність.
  • Документ
    EVENT-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ (за матеріалами ПП Коцарь В.А., готель «Унава», м. Фастів)
    (КНТЕУ, 2020) Приймак Ганна
    Актуальність теми полягає у тому, що у ринкових умовах стає дедалі складніше зацікавити сучасного споживача простими рекламними повідомленнями. Компанії, які застосовують стандартний набір технік просування, вже не встигають відповідати сучасним тенденціям ринку, до того ж переваги споживачів швидко змінюються. На сучасному етапі споживачі вже не сприймають рекламну інформацію і навчилися від неї захищатися. Як наслідок, виникає необхідність створення нових підходів у просуванні. Нові шляхи просування мають створити у споживача відчуття свободи в своєму виборі і звільнити від впливу нав’язливої реклами. Сьогодні кожна рекламна кампанія, кожен вивід продукту на ринок супроводжується низкою різноманітних досліджень, тестів та опитувань, кожна рекламна ідея випробовується на фокус-групах, медіа-кампанії плануються за допомогою найновіших технологій та щодня відслідковуються й коригуються відповідно до отриманих результатів. В цій сфері вітчизняні маркетологи вже досягли європейського рівня, але такий вагомий інструмент як event-маркетинг знаходиться тільки на початку свого розвитку.
  • Документ
    Ефективність рекланої діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Юнігран»)
    (КНТЕУ, 2020) Олексійчук Анастасія
    Актуальність теми полягає у тому, що рекламна діяльність виконує стимулюючий вплив на розвиток економічних процесів, пожвавлення ринків, збільшення об’єму випуску продукції і споживання та, як наслідок – зниження собівартості одиниці продукції. Обмеження рекламних заходів стримує реалізацію продукції та, відповідно, її виробництво і визначає вищі витрати на одиницю продукції. Важливою складовою успішної конкуренції торгових марок є рекламна діяльність, вона служить орієнтиром при виборі продукції для споживачів. Крім того, вона стимулює споживчий попит. Підвищення попиту, в свою чергу, зумовлює збільшення випуску та здешевлення продукції, насичення ринку, максимізацію прибутку підприємств, збільшення відрахувань до державного бюджету, підвищення оплати праці, створення нових робочих місць, зміцнення соціально-економічної ситуації в державі. Крім того, реклама стимулює задоволення нових потреб покупців, що дає новий імпульс виробництву, визначає напрями і темпи його розвитку. В ході визначення найефективніших каналів реклами маркетологи використовують ряд показників, які є доступними завдяки діяльності дослідницьких установ. Згадані структури відстежують рекламні трансляції та публікації у ЗМІ, фіксують інформацію та обробляють отримані дані статистичними методами. Рекламу диференціюють по групах товарів, послуг, торговим маркам, рекламодавцям, програмам, періодам показу та тривалості певних кампаній. Також дослідницькі установи збирають відомості про представників аудиторії певного медіа засобу і надають консолідовані дані про цільову аудиторію: формують бази даних з інформацією про вік, стать, освіту, зайнятість, соціальний і сімейний стан, доходи, майно та т. ін.
  • Документ
    Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»
    (КНТЕУ, 2020) Кириченко Наталія
    В даній випускній кваліфікаційній роботі були розібрані теоретичні засади формування рекламної стратегії українського рітейла, докладно визначенні етапи формування рекламної стратегії. Проаналізовано маркетингове середовище ком-панії ТОВ «ДЦ Україна», проведено обзор ринку продовольчого рітейла України, виявлено головних конкурентів «Watsons». Проаналізовано рекламну стратегію та бюджет, який виділяється на рекламу компанією. Надано рекомендації для по-кращення рекламної стратегії, з урахуванням нового бюджета то нових цілей. Ключові слова: рекламна діяльність рітейла, рекламна стратегія, реклама, рекламна кампанія.
  • Документ
    ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (За матеріалами «ТОВ Перформенс Маркетинг Україна», м Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Кічко Єгор
    Актуальність теми. Сучасна практика ведення бізнесу дозволяє говорити про те, що одним з найважливіших факторів успіху підприємств є ефективне та грамотне планування рекламних компаній. Варто відзначити, що реклама є найважливішою складовою комплексу маркетингових комунікацій, своєрідним виходом на споживача. Правильно та грамотно спланована, вона є ефективним чинником швидкої та безперебійної реалізації продукції, внаслідок чого відбувається прискорення повернення оборотних коштів підприємств, встановлення ділових контактів з покупцями та споживачами продукції, зростання попиту, що, у свою чергу, є об'єктивною основою розширення виробництва і підвищення ефективності їх господарської діяльності. Відповідно, планування рекламної кампанії – це гарантія досягнення поставлених цілей підприємства та отримання максимально можливого прибутку. В світі сучасних інформаційних технологій Інтернет простір – це основне поле битви за клієнта, а найактивніші дії проводяться саме на просторах соціальних мереж, які на сьогодні є найбільш популярним способом проведення вільного часу усіх верств населення. В свою чергу, реклама в соціальних мережах надає рекламодавцям унікальні можливості безпосереднього контакту з споживачами. Таким чином, питання, які пов’язані з проведенням рекламних кампаній у Facebook, Twitter, LinkedIn, та інших соціальних мережах набувають особливої значущості. В контексті зазначеного вище, вкрай доцільно дослідити особливості планування рекламної кампанії в соціальних мережах, що і визначило актуальність даної роботи.
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ (за матеріалами ТОВ “Ельфа Лабраторія», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Дзюба Дарина
    Актуальність теми. В сучасних умовах здійснення господарської діяльності рекламування товарів та послуг визначається як стандартний інструмент провадження конкурентної боротьби компаній на ринку. Нові вимоги щодо їх діяльності обумовлюють значні зміни механізму господарювання, форм власності, характеру відносин між виробниками та споживачами в організації рекламної діяльності. Проте практичне функціонування багатьох підприємств свідчить про відсутність дієвого механізму організації їх рекламної діяльності в мережі інтернет. Підприємства, виходячи з сучасних умов, потребують обґрунтованого підходу до використання інтернет-реклами. З огляду на це виникає необхідність у дослідженні особливостей розвитку ринку медійної реклами в інтернет, прогнозуванні перспектив його подальшого функціонування, тощо. Питаннями дослідження змісту реклами та її ролі в системі маркетингових комунікацій займалися ряд вітчизняних та зарубіжних науковців, до яких можемо віднести таких авторів як Є.В. Андрюхіна, Дж. Бернет, У. Уеллс, О.І. Вікарчук, М.О. Водяник, Н.Г. Гавриленко, М.С. Шкода, Т.Г. Дібрᴏва, І. О. Ковшова, А. М. Михайлюк, Т. І. Компанієць, Ф. Котлер, Дж. Боуен, Дж. Мейкенз, Е. Ромат, Д. Сендеров, B.І. Скіцькᴏ, В.О. Антᴏнюк, Ю.С. Сусь, Алі Аль-Абабнех Хасан, що займаються проблемами реклами та рекламної діяльності. Проте, подальшого вивчення потребують питання розвитку форм та сучасних засобів організації маркетингових кампаній, у тому числі з використанням інструментів веб-технологій.
  • Документ
    РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАБРИКА МОРОЗИВА ХЛАДОПРОМ», м. Харків)
    (КНТЕУ, 2020) Бахур Олена
    Актуальність теми. Рекламування товарів та послуг визначається як важливий інструмент провадження конкурентної боротьби компаній на ринку. Формуючи комплекс рекламних комунікацій, підприємства вирішують питання, пов'язані з пошуком найбільш ефективних інструментів впливу на споживачів, і з дослідженням особливостей нових сегментів ринку, і з вивченням конкурентного середовища, і т. д. В ході рекламної кампанії вирішуються багатофакторні завдання, які підпорядковані єдиній маркетинговій стратегії. Сьогодні так звана лінійна реклама є малоефективною. Така реклама не викликає у споживачів ніякого інтересу, а тим більше бажання придбати товар. Тому досить актуальною є розробка комплексу рекламних заходів, що дозволяють інтегрувати різні засоби реклами та забезпечити довгостроковий ефект впливу на споживача. У процесі планування рекламної кампанії потрібно піклуватися про вироблення єдиного стилю рекламування товару або послуги, про створення оригінальної ідеї, про нестандартний підхід при розробці рекламного звернення. Але ці та інші заходи визначаються основними цілями рекламної кампанії, які можуть бути різними. Відзначимо, що перелік цілей рекламних кампаній, як правило, є типовим. Він може бути пов'язаний або з виведенням нового товару на ринок, або зі створенням сприятливого бренду, або із завоюванням споживчих переваг.
  • Документ
    Розробка та реалізація комунікаційної кампанії підприємства торгівлі.» (за матеріалами ТОВ «Melon Fashion Ukraine», м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Аніщенко Олена
    У роботі визначено теоретико-методологічні засади та практичні особливості формування комунікаційної кампанії підприємства торгівлі. Досліджено маркетингового середовище підприємства ТОВ «Melon Fashion Ukraine». Проаналізувано інструменти маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Мелон Фешн Україна». Ключові слова: рекламна кампанія, підприємства торгівлі, маркетингові комунікації.
  • Документ
    Організація рекламної діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «СТАРКАД АЙТІ СЕРВІСЕЗ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Іванова Марія
    У сучасних умовах, ринок реклами та рекламних продуктів змінюється дуже швидкими темпами і стає необхідним дослідження особливостей організації і функціонування рекламної діяльності вітчизняних підприємств. Досягти ринкового успіху можливо тільки інтегрувавши складові маркетингу і реклами у діяльність підприємства. Український рекламний ринок трансформується з кожним роком: зменшується частка зовнішньої реклами та реклами в пресі, домінуючою залишається реклама на телебаченні та набирає обертів інтернет реклама. Сучасна реклама допомагає споживачам отримати об’єктивну інформацію про якість, ціну, споживчі характеристики, сфери і способи використання товарів і допомагає покупцям здійснити правильний вибір під час купівлі товарів. Метою рекламної діяльності підприємств є ефективне залучення споживачів продукції на основі максимального задоволення їхніх потреб. Успіх реклами, як елемента комплексу маркетингу обумовлений двома обставинами: цілеспрямованістю і систематичним характером, а також тісним зв'язком з процесом планування та надання послуги, вивченням попиту, ціноутворенням і збутом. В рамках єдиної стратегії маркетингу реклама активно впливає на збут послуг
  • Документ
    Розробка рекламної кампанії підприємства (за матеріалами ТОВ «Рітейл - Тренд», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Левченко Владислав
    Актуальність обраної теми полягає в тому, що рекламна кампанія -цілеспрямована система ретельно спланованих заходів з реклами та просування на ринок якогось товару. Рекламна кампанія створюється для досягнення підприємством поставлених цілей та для вирішення проблем. На сьогодні, через кризу спричинену коронавірусом, підприємство не задоволено своїми фінансовими показниками. Домогтися поліпшення фінансової ситуації можна за допомогою різних шляхів. Проте, після проведення аналізу підприємства було визначено, що вдосконалювати фінансову діяльність підприємства необхідно за допомогою маркетингу, а саме, за допомогою розробки рекламної кампанії для підприємства «Фуршет». Мета дослідження: створення рекламної кампанії, кінцева ціль якої -збільшення обсягу продажів. Завдання дослідження: розглянути етапи планування рекламної кампанії, визначити особливості формування рекламної кампанії на ринку роздрібної торгівлі, провести сегментування споживачів підприємства «Рітейл Тренд», провести аналіз рекламних носіїв, створити рекламну кампанію для підприємства «Рітейл Тренд», створити медіа-план та розрахувати бюджет рекламної кампанії.
  • Документ
    Розробка рекламної кампанії в соціальних мережах (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Пєхота Нікіта
    Актуальність випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що сьогодні соціальні мережі дають великі можливості для проведення рекламної кампанії вищого навчального закладу. Вони створюють інформаційний вакуум навколо університету, інформують цільову аудиторію про нього та спонукають їх стати абітурієнтом або познайомитися з закладом ближче. Соціальні мережі, на відміну від інших, дозволяють налаштувати детальний таргетинг на аудиторію, дають можливість демонстрації вже зацікавленої в послузі аудиторії – ретаргетінг, пропонують відносно низьку вартість за дію користувача, допомагають отримати швидкий зворотний зв'язок від аудиторії і можливість в найкоротші терміни скоригувати рекламну кампанію. Зважаючи на розвиток технологій та поширення засобів комунікації між людьми всього світу, все частіше сьогодні для просування різних послуг, зокрема навчальних, використовуються соціальні мережі. Вони допомагають у формуванні іміджу навчального закладу, налагодженню комунікації з цільовими аудиторіями, виходу на нові ринки. Соціальні мережі використовуються для видобутку найрізноманітнішої інформації про людей або організації, а рекламні технології є основним джерелом прибутку соціальних мереж. Зараз активно вводиться поведінковий таргетинг, який показує рекламу користувачеві не тільки на основі інформації з його профілю, а й на основі його поведінки. До цих можливостей ще додається величезна база користувачів, яка до того ж дуже швидко росте, що робить соціальні мережі дуже привабливими рекламними майданчиками. Все це зумовлює актуальність та важливість випускної кваліфікаційної роботи
  • Документ
    Внутрішній маркетинг рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «ГОЛДВІЗОР Україна», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Нелеп Діана
    Актуальність теми. Зміна ринкових умов вимагає від підприємств різних форм власності та видів діяльності перегляду концепцій маркетингу та інструментів впливу на споживачів. Останнім часом увагу вчених привертає внутрішній маркетинг, роль якого у підвищенні ефективності діяльності підприємства зростає в умовах ринку. Для рекламного агентства внутрішній маркетинг допомагає підтримувати системність в межах управління маркетинговою діяльністю. Уперше теоретичні засади «внутрішнього маркетингу» було розроблено дослідниками скандинавської школи маркетингу в межах теорії маркетингу послуг, основоположником якої є К. Гронроос. У подальшому сутність та особливості внутрішнього маркетингу досліджували такі зарубіжні науковці: М. Данмор, Л. Беррі, А. Парасураман. Окремі питання розглядалися в працях Ф. Котлера, К. Лавлока, П. Ейгліє і Е. Ланжара. Серед вітчизняних дослідників сутність, зміст та інструменти внутрішнього маркетингу розглядали Т. Примак, А. Войчак, Ю. Каракай, М. Сагайдак, О. Окунєва. На сьогодні більшість невирішених питань теми дослідження стосується інтерпретації поняття внутрішнього маркетингу у сучасних реаліях, побудови етапів його реалізації з урахуванням специфіки діяльності рекламного агентства.
  • Документ
    Планування рекламної діяльності торговельного підприємства (за матеріалами ПП «БУДПОСТАЧ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Малюта Олександра
    Актуальність теми дослідження обумовлена потребою підприємств адаптуватись до світової кризи, яка виникла на початку 2020 року. Невизначене та мінливе зовнішнє середовище спонукає підприємства укріплювати позиції на ринку та підвищувати конкурентоспроможність, що є завданнями маркетингу. Реклама – один з основних та найдорожчих засобів маркетингових комунікацій, для ефективного використання якого необхідне послідовне планування рекламної діяльності.
  • Документ
    Планування рекламної діяльності закладу вищої освіти (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Казаков Василь
    Актуальність теми. Освіта – це основний стратегічний ресурс, значення якого в нашому житті незмірно зростає та постійно трансформується. Освітня система України зазнає період складних якісних змін. З'явилися різні за формою освітні заклади, посилилася диференціація програм навчання, що дає можливість задовольняти індивідуальні запити кожного студента. Одночасно з цим присутнє значне зниження кількості абітурієнтів в умовах демографічних викликів (різке падіння кількості абітурієнтів в 2014 р. на 16,2% та подальший середньорічний 3% темп падіння до 2020 р.), нові виклики в умовах пандемії й скорочення платоспроможного попиту на вищу освіту. У сукупності ці фактори призводять до гострої конкурентної боротьби закладів вищої освіти (далі – ЗВО) за своїх споживачів – абітурієнтів. У зв'язку з цим зростає роль реклами як джерела якісної інформації про освітні товари і послуги і в той же час як способу формування іміджу освітнього закладу.
  • Документ
    Розробка та реалізація рекламної кампанії підприємства (за матеріалами ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Дорошик Ксенія
    Сучасний етап розвитку економіки характеризується високим рівнем нестабільності, що обумовлює необхідність удосконалення маркетингової діяльності підприємства за рахунок адаптування до сучасних умов насамперед політики просування, одним з важливих інструментів якої є реклама. Реклама є складовою розвитку конкуренції та має особливе значення в умовах ринкової економіки. Актуальність теми дослідження полягає у збільшенні об’ємів рекламної інформації у сучасному суспільстві та трансформації реклами в окрему структуру з конкретними функціями та цілями. Тому сьогодні питання важливості комунікації та цінності реклами виникає у будь-якій сфері діяльності, та є об’єктивною причиною для формування ефективної рекламної кампанії. Рекламна діяльність стала предметом наукового дослідження у ХХ столітті. Першими дослідниками реклами були К. Абрамов, Т. Кьоніг, М. Мануйлов, які звернули увагу на інформативність реклами та дослідили психологічний вплив на особистість споживача рекламованої продукції.