Формування комунікаційної стратегії підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Галь Н.О. Формування комунікаційної стратегії підприємства (за
матеріалами ТОВ «Будопттрейдинг»). – Рукопис.
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»,
освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній
університет,
Київ,
2024.
Випускну
кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і
практичним засадам формування комунікаційної стратегії підприємства. У
роботі визначено теоретичні засади розробки і вдосконалення комунікаційної
стратегії. Аналітична частина дослідження була присвячена дослідженню
маркетингового середовища підприємства. В рекомендаційній частині по
покращенню стратегії було запропоновано створення власного сайту та
сторінки в інтернеті, що дозволить ТОВ «Будопттрейдинг» підвищити
ефективність своєї комунікаційної стратегії, що, в свою чергу, сприятиме
зростанню доходів та покращенню конкурентної позиції на ринку.
Ключові слова: підприємство, комунікації, стратегія, сайт, інтернет,
маркетинг, менеджмент.
Gal N.O. Formation of the enterprise's communication strategy (based
on materials from Budopttrading LLC). – Manuscript.
Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational
program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv,
2024.
The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and
practical principles of forming the enterprise's communication strategy. The work
defines the theoretical principles of developing and improving the communication
strategy. The analytical part of the study was devoted to studying the marketing
environment of the enterprise. In the recommendation part on improving the
strategy, it was proposed to create its own website and page on the Internet, which
will allow Budopttrading LLC to increase the effectiveness of its communication
strategy, which, in turn, will contribute to increasing revenues and improving its
competitive position in the market.
Keywords: enterprise, communications, strategy, website, Internet,
marketing, management.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА