Маркетингові комунікації підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Коваль А. В. Маркетингові комунікації підприємства. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою
програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний
університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам
формування системи маркетингових комунікацій підприємства. Досліджено
маркетингове середовище ТОВ «РЕАТЕКС», визначено сильні та слабкі сторони
діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу маркетингових
комунікацій підприємства було розроблено маркетингову комунікаційну
кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби,
визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних
повідомлень.
Ключові слова: комунікація, маркетингові комунікації, реклама, emailрозсилка,
виставкова
діяльність,
друкована
реклама.
Koval A. V. Enterprise Marketing Communications. – Manuscript.
Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program
"Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024.
The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the
formation of the company's marketing communications system. The marketing
environment of "Reatex" LLC was studied, the strengths and weaknesses of the
company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's
marketing communications, a marketing communication campaign was developed, the
goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of
the budget were determined, and layouts of communication messages were developed.
Keywords: communication, marketing communications, advertising, emailing,
exhibition
activity,
print
advertising.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА