МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Вантажиться...
Дата
2024-12
Автори
Панкєєвої Марії Володимирівни
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Панкєєва М.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері
інформаційних технологій. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною
програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний
університет.
–
Київ
2024.
Сфера
інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і
найінноваційніших галузей сучасної економіки. У роботі розглянуто теоретичні
аспекти формування маркетингових стратегій у ІТ-сфері, проведено аналіз поточної
маркетингової стратегії компанії, а також запропоновано інноваційні підходи до
цифрового маркетингу та рекомендації для підвищення ефективності маркетингових
заходів. Особлива увага приділена використанню новітніх технологій, таких як
штучний інтелект та великі дані, для покращення процесів просування продуктів та
послуг.
Ключові слова: маркетинг, ІТ, маркетингові стратегії, бізнес-аналітика,
цифровий маркетинг, штучний інтелект, великі дані
Pankieieva M.V. Marketing Strategies for Enterprise Development in the
Information Technology Sector. – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and
professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics.
- Kyiv 2024.
The field of information technology (IT) is one of the most dynamic and innovative
sectors of the modern economy. The work examines the theoretical foundations of marketing
strategy formation in the IT sector, analyzes the company's current marketing strategy, and
proposes innovative approaches to digital marketing and recommendations for increasing
the effectiveness of marketing activities. Special attention is paid to the use of modern
technologies, such as artificial intelligence and big data, to improve product and service
promotion processes.
Key words: marketing, IT, marketing strategies, business analytics, digital marketing,
artificial intelligence, big data.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА