Маркетингове управління лояльністю споживачів виробничого підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Шевель А. Д. Маркетингове управління лояльністю споживачів виробничого підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних засад маркетингового управління лояльністю споживачів виробничого підприємства. Основними складовими рекомендованої стратегії лояльності для ТОВ «АТОНМАШ» на ринку твердопаливних котлів стали: диференціація товарного асортименту. встановлення конкурентоспроможних цін. звернення до патріотичних настроїв. вдосконалення сервісу шляхом створення мобільного додатку «АТОН». розробка програми лояльності. Ключові слова: твердопаливні котли, маркетингове середовище, ринок, маркетинг, просування, управління, лояльність, споживач. Shevel A. D. Marketing management of consumer loyalty of a manufacturing enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical principles of marketing management of consumer loyalty of a manufacturing enterprise. The main components of the recommended loyalty strategy for LLC “ATONMASHT” in the solid fuel boiler market were: differentiation of the product range. setting competitive prices. appealing to patriotic sentiments. improving the service by creating the mobile application “ATON”. developing a loyalty program. Keywords: solid fuel boilers, marketing environment, market, marketing, promotion, management, loyalty, consumer.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання