Маркетингове управління лояльністю споживачів виробничого підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Шевель А. Д. Маркетингове управління лояльністю споживачів
виробничого підприємства. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою
програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,
2024.
Кваліфікаційна
робота присвячена дослідженню теоретико-практичних
засад маркетингового управління лояльністю споживачів виробничого
підприємства. Основними складовими рекомендованої стратегії лояльності
для ТОВ «АТОНМАШ» на ринку твердопаливних котлів стали: диференціація
товарного асортименту. встановлення конкурентоспроможних цін. звернення
до патріотичних настроїв. вдосконалення сервісу шляхом створення
мобільного додатку «АТОН». розробка програми лояльності.
Ключові слова: твердопаливні котли, маркетингове середовище, ринок,
маркетинг, просування, управління, лояльність, споживач.
Shevel A. D. Marketing management of consumer loyalty of a
manufacturing enterprise. – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program
“Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024.
Qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical
principles of marketing management of consumer loyalty of a manufacturing
enterprise. The main components of the recommended loyalty strategy for LLC
“ATONMASHT” in the solid fuel boiler market were: differentiation of the product
range. setting competitive prices. appealing to patriotic sentiments. improving the
service by creating the mobile application “ATON”. developing a loyalty program.
Keywords: solid fuel boilers, marketing environment, market, marketing,
promotion, management, loyalty, consumer.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА