Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Удовіченко А. В. Маркетинг як чинник конкурентоспроможності підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню сукупності теоретичних, методичних та практичних підходів до маркетинг менеджменту як чинника конкурентоспроможності підприємства на прикладі ПП «Видавництво Апріорі». У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», досліджено особливості системи маркетингового середовища ПП «Видавництво Апріорі» та розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингового управління. Зокрема, було здійснено оцінювання ефективності рекомендованих заходів та їх впливу на конкурентоспроможність підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове управління, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова діяльність, маркетингове середовище. Udovichenko A. V. Management of the system of integrated marketing communications. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing management". – Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the combination of theoretical, methodological, and practical approaches to marketing management as a factor in the competitiveness of an enterprise, using the example of PE “Apriori” publishing house. The work reveals the essence of the concept of “marketing management,” examines the features of the marketing environment system of PE “Apriori” publishing house and develops recommendations for improving marketing management. In particular, the effectiveness of the recommended measures and their impact on the enterprise’s competitiveness were evaluated. Keywords: marketing management, marketing administration, enterprise competitiveness, marketing activities, marketing environment.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання