Brand Management in the Service Sector

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Вага К.М. Бренд-менеджмент у сфері послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання бренд-менеджменту в сфері послуг. Розкривається сутність та складові бренд-менеджменту в сфері послуг, підкреслюються виклики, з якими стикаються підприємства в цій сфері. Проаналізовано маркетингове середовище бренд-менеджменту ТОВ «Мережа Права». Запропоновано стратегію розвитку бренду ТОВ «Мережа Права», спрямовану на оптимізацію та вдосконалення інструментів управління брендом компанії для підвищення її конкурентоспроможності та впізнаваності на ринку. Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, сфера послуг, брендстратегії,підвищення впізнаваності бренду. Vaha K.M. Brand management in the service sector. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, according to the educational and professional program “Brand Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using brand management in the service sector. The essence and components of brand management in the service sector are revealed, the challenges faced by enterprises in this area are highlighted. The marketing environment of brand management of LLC "Merezha Prava" is analyzed. A brand development strategy of LLC " Merezha Prava" is proposed, aimed at optimizing and improving the company's brand management tools to increase its competitiveness and recognition in the market. Keywords: brand, brand management, service sector, brand strategies, increasing brand awareness.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання