Формування корпоративного іміджу ЗВО у соціальних мережах (за матеріалами ДТЕУ, м. Київ)

Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Актуальність теми. З розвитком інформаційних технологій та зростанням популярності соціальних мереж у житті суспільства, їхній вплив на формування громадської думки та взаємодію з аудиторією став визначальним. Для закладів вищої освіти (ЗВО) соціальні мережі є не лише платформою для комунікації, а й потужним інструментом для створення позитивного корпоративного іміджу, просування освітніх послуг та зміцнення репутації серед студентів, випускників, роботодавців і громадськості. Ефективне використання соціальних мереж дозволяє університетам демонструвати свої досягнення, залучати талановиту молодь, а також будувати партнерські відносини з іншими освітніми установами та організаціями. У такому контексті формування корпоративного іміджу в онлайн-середовищі набуває стратегічного значення для забезпечення конкурентоспроможності закладу в умовах динамічних змін освітнього ринку.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Слюсар Т. В. Формування корпоративного іміджу ЗВО у соціальних мережах (за матеріалами ДТЕУ, м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages