Формування корпоративного іміджу ЗВО у соціальних мережах (за матеріалами ДТЕУ, м. Київ)
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Актуальність теми. З розвитком інформаційних технологій та зростанням популярності соціальних мереж у житті суспільства, їхній вплив на формування громадської думки та взаємодію з аудиторією став визначальним. Для закладів вищої освіти (ЗВО) соціальні мережі є не лише платформою для комунікації, а й потужним інструментом для створення позитивного корпоративного іміджу, просування освітніх послуг та зміцнення репутації серед студентів, випускників, роботодавців і громадськості. Ефективне використання соціальних мереж дозволяє університетам демонструвати свої досягнення, залучати талановиту молодь, а також будувати партнерські відносини з іншими освітніми установами та організаціями. У такому контексті формування корпоративного іміджу в онлайн-середовищі набуває стратегічного значення для забезпечення конкурентоспроможності закладу в умовах динамічних змін освітнього ринку.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Слюсар Т. В. Формування корпоративного іміджу ЗВО у соціальних мережах (за матеріалами ДТЕУ, м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.