Організація рекламної та pr-діяльності магазину виробів з дерева в мережі інтернет (за матеріалами ФОП «Проніна Марія Андріївна» («магазин «Майстерня Дерев’яних Виробів»)
Вантажиться...
Дата
2025
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Актуальність і значущість рекламної діяльності в інтернеті для малого бізнесу. Сучасний розвиток цифрових технологій значно трансформував підходи до організації рекламної та PR-діяльності, особливо для представників малого бізнесу. Завдяки можливостям Інтернету малі підприємства отримали доступ до широкого спектру інструментів для просування своїх товарів і послуг, які, наприклад 20 років назад, були доступні лише великим корпораціям. Інтернет-реклама дозволяє ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, скоротити витрати на маркетингові активності та оперативно адаптуватися до змін на ринку. ФОП «Проніна Марія Андріївна», що займається виготовленням виробів з дерева, а саме конструкціями для тварин (будки, аксесуари, утеплювачі, тощо), є прикладом малого підприємства, для якого ефективна рекламна діяльність в Інтернеті є важливою умовою збільшення впізнаваності бренду, розширення клієнтської бази та підвищення обсягів продажів. В умовах вузької спрямованості ринку та зростаючої конкуренції, побудова якісної PR-кампанії та активне використання соціальних мереж і платформи e-commerce стають ключовими інструментами досягнення стратегічних цілей підприємства. У рамках даної наукової роботи досліджується діяльність підприємства ФОП «Проніна Марія Андріївна», яке здійснює свою діяльність під брендом «Майстерня дерев’яних виробів». Підприємство реалізує свою продукцію через два основних проєкти: «Теплабудка» та «Добродвір», які мають власні сайти, маркетингові стратегії та канали продажів. У подальшому тексті кваліфікаційної роботи назви компаній «Теплабудка» та «Добродвір» використовуватимуться для позначення діяльності підприємства ФОП «Проніна Марія Андріївна» та його комерційних проєктів. Це дозволить акцентувати увагу на ключових аспектах роботи кожного з брендів у контексті загальної стратегії підприємства
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Вишнівська О. О. Організація рекламної та pr-діяльності магазину виробів з дерева в мережі інтернет (за матеріалами ФОП «Проніна Марія Андріївна» («магазин «Майстерня Дерев’яних Виробів»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.