Реклама діяльність ЗВО в мережі Інтернет (за матеріалами кафедри журналістики та реклами ДТЕУ)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Актуальність обраної теми полягає в тому, що в ринкових умовах реклама діяльності закладів вищої освіти (ЗВО) в мережі Інтернет є важливим інструментом для залучення абітурієнтів та формування позитивного іміджу навчального закладу. У сучасному світі, де Інтернет є головним джерелом інформації, присутність ЗВО в цифровому просторі стає необхідністю. Абітурієнти та їхні батьки активно шукають інформацію про можливості навчання онлайн, що робить інтернет-рекламу найбільш ефективним способом донесення інформації про програми, умови вступу та переваги закладу. Конкуренція між ЗВО постійно зростає, а якісна інтернет-реклама дозволяє виділитися серед інших навчальних закладів. Цей інструмент сприяє залученню уваги не лише місцевих абітурієнтів, а й іноземних студентів, що є важливим для глобалізації освітнього процесу. Крім того, через рекламу можна ефективно комунікувати з потенційними студентами, пропонуючи їм віртуальні тури по кампусу, відгуки випускників та викладачів, а також інформацію про можливості працевлаштування після закінчення навчання.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Демченко П. В. Реклама діяльність ЗВО в мережі Інтернет (за матеріалами кафедри журналістики та реклами ДТЕУ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages