Медіаактивність підприємства сфери послуг у соціальних мережах (ФОП «Маса Язданпараст», (ресторан «Piano»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Актуальність обраної теми обумовлена тим, що соціальні мережі стали невід’ємною частиною повсякденного життя мільйонів людей. Вони відкривають унікальні можливості для швидкого й ефективного охоплення цільової аудиторії, а також сприяють формуванню позитивного іміджу підприємства. З. В. Григорова дає таке визначення: «Соціальні медіа це сукупність Інтернет сервісів та платформ, які надають можливість користувачам здійснювати комунікацію, споживати, створювати й розповсюджувати контент» [ 1, c. 95]. До основних завдань соціальних медіа належать: збільшення продажів; створення лояльності споживачів товарів/послуг; збільшення відвідуваності сайту підприємства; збільшення пізнаваності бренду. В епоху цифрового розвитку, щоб залишатися на плаву та збільшувати успіхи бренду, неможливо обійтися без соціальних мереж. Сучасні споживачі все ретельніше обирають товари та послуги, віддаючи перевагу компаніям із позитивною репутацією в соціальних медіа. Відсутність присутності у соціальних мережах значно знижує позиції компаній на ринку, впливаючи на їхній успіх і можливості для розвитку.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Дудник А. Ю. Медіаактивність підприємства сфери послуг у соціальних мережах (ФОП «Маса Язданпараст», (ресторан «Piano»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages