Рекламна промоція підприємства в соціальних мережах (ФОП «Свистуленко Михайло Володимирович») квітковий магазин «KVIT ROYALE»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи обґрунтовано необхідністю розробки ефективної стратегії рекламної промоції, задля збільшення потенційних клієнтів, створення позитивного іміджу, підвищення конкурентоспроможності, забезпечення стійкого розвитку та впізнаваність бренду. В сучасному світі соціальні мережі надають можливість бізнесу збільшувати продажі, залучати нових покупців та формувати лояльність до бренду. Для малого та середнього бізнесу ефективна рекламна промоція стає ключовим фактором успіху. Ч. Сендідж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл трактують рекламу як «форму комунікації, яка намагається перекласти якість товарів і послуг на мову потреб і запитів споживача». Реклама – неособиста форма демонстрації товарів чи послуг через засоби масової інформації (ЗМІ) від імені рекламодавця з метою інформування, формування бажаного ставлення іміджу марки, нагадування про характеристики або вигоди рекламованого продукту [1].

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Камінська Я. В. Рекламна промоція підприємства в соціальних мережах (ФОП «Свистуленко Михайло Володимирович») квітковий магазин «KVIT ROYALE»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages