SMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП «Абашина Катерина Вячеславівна» (студія манікюру та педикюру «FREYA»)
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Розвиток соціальних мереж значно змінив підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств. У сучасних умовах соціальні мережі є не лише комунікаційною платформою, але й ефективним інструментом для залучення клієнтів, формування лояльності до бренду та збільшення прибутків. Особливо актуальним це є для підприємств сфери послуг, де персоналізований підхід та швидка взаємодія з клієнтом грають ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності. У цьому контексті питання організації та управління SMM-кампаніями стає важливим напрямом досліджень.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Осіпенко К. М. SMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП «Абашина Катерина Вячеславівна» (студія манікюру та педикюру «FREYA»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.