«Управління стратегічною позицією підприємства» (за матеріалами ТОВ «АГРО-ЕКОУКР» Київська обл., Білоцерківський р-н, с.Ромашки)
Вантажиться...
Дата
2025-12
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено питання управління стратегічною
позицією підприємства в умовах ринкової економіки. Проаналізовано основні
теоретичні підходи до стратегічного менеджменту, розглянуто методи оцінки
стратегічної позиції та конкурентного середовища.
Об’єктом дослідження є ТОВ «Агро-ЕкоУкр», а предметом – процеси та
підходи до управління його стратегічною позицією. Проведено аналітичну
оцінку діяльності підприємства, виявлено його сильні та слабкі сторони,
можливості та загрози. На основі результатів дослідження сформовано
рекомендації щодо вдосконалення стратегічного управління, що сприятиме
підвищенню конкурентоспроможності підприємства.
Для досягнення мети використано такі методи: теоретичний аналіз,
SWOT-аналіз, економіко-статистичний аналіз, методи порівняння, синтезу та
експертних оцінок.
Практична значимість роботи полягає у можливості застосування
отриманих результатів для покращення стратегічного управління ТОВ «Агро-
ЕкоУкр» та забезпечення його сталого розвитку на ринку
The qualifying paper investigates the issue of managing the strategic position of an
enterprise in a market economy. The main theoretical approaches to strategic
management are analyzed, methods for assessing the strategic position and
competitive environment are considered.
The object of the study is LLC "Agro-EkoUkr", and the subject is the processes
and approaches to managing its strategic position. An analytical assessment of the
enterprise's activities was conducted, its strengths and weaknesses, opportunities and
threats were identified. Based on the results of the study, recommendations were
formed for improving strategic management, which will contribute to increasing the
competitiveness of the enterprise.
To achieve the goal, the following methods were used: theoretical analysis, SWOT
analysis, economic and statistical analysis, methods of comparison, synthesis and
expert assessments.
The practical significance of the work lies in the possibility of applying the results
obtained to improve the strategic management of LLC "Agro-EkoUkr" and ensure its
sustainable development in the market
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Герасичева Н В «Управління стратегічною позицією підприємства» (за матеріалами ТОВ «АГРО-ЕКОУКР» Київська обл., Білоцерківський р-н, с.Ромашки) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету