Медіабренд в мережі Інтернет (за матеріалами ФОП «Фартушна Аліна Юріївна», журнал «Gossip», м. Київ)
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У сучасному суспільстві інформація перетворилася на один із ключових ресурсів, а медіа – стало потужним інструментом впливу на людство. Завдяки стрімкому розвитку інновацій та Інтернету, способи сприйняття інформації істотно змінилися. Нині споживачі очікують не лише якісного контенту, але й високої взаємодії та емоційного зв’язку з брендом. Створення впізнаваного медіабренду, здатного успішно налагоджувати зв’язок зі своєю аудиторією, стає пріоритетним завданням для медіакомпаній. Медіабренд у цифровому середовищі – це не лише візуальне оформлення, але й цілісний образ, наприклад, голос та спосіб взаємодії з аудиторією. Для досягнення успіху в онлайн-просторі медіабренди повинні адаптуватися до нових платформ, змін у поведінці споживачів та розвитку технологій. Журнал «Gossip» є прикладом проєкту, що інтенсивно використовує мережу Інтернет як головний канал комунікації. Досвід видання у побудові своєї впізнаваності, створенні контенту та залученні нової аудиторії є цінним кейсом для вивчення.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ящук Ю. О. Медіабренд в мережі Інтернет (за матеріалами ФОП «Фартушна Аліна Юріївна», журнал «Gossip», м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.