SMM-кампанія підприємства сфери послуг» (за матеріалами «Державний торговельно-економічний університет», м. Київ)
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В даний час Інтернет надзвичайно швидко «соціалізується», і це якраз головна тенденція для сучасного онлайн-середовища та можливість підприємств адаптувати бізнес-процеси під цю тенденцію. Сьогодні існує велика кількість дуже різних соціальних мереж та сервісів, що дозволяють людям безпосередньо та майже/повністю безкоштовно спілкуватися між собою, отримувати інформацію, працювати. Тут же виникає потенціал для внесення змін у внутрішню роботу підприємств для забезпечення ефективної динаміки існування на ринку, підвищення привабливості для споживача та клієнта, утримання конкурентоспроможних позицій на ринку. Наш сучасний світ характеризується стрімким розвитком цифрових технологій, а соціальні мережі стали невід’ємною частиною життя людей. Цей тренд створив нові можливості для бізнесу, зокрема для підприємств сфери послуг.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Корбут К. С. SMM-кампанія підприємства сфери послуг» (за матеріалами «Державний торговельно-економічний університет», м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.