РОЗРОБКА ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ВНЗ Державний торговельно-економічний університет)
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними викликами, які постають перед закладами вищої освіти у контексті глобалізації, цифровізації та зростання конкуренції. Сьогодні університети змушені шукати нові шляхи для підвищення своєї привабливості серед абітурієнтів, студентів і роботодавців. Один з найдієвіших методів досягнення поставленої цілі, є ребрендинг, який охоплює не лише візуальну трансформацію, але й модернізацію внутрішніх процесів та маркетингових комунікацій. Ребрендинг є потужним засобом формування іміджу закладу вищої освіти, що дозволяє досягти гармонійного поєднання сучасності та традицій, відповідаючи на очікування різних цільових аудиторій. Це особливо важливо в умовах, коли освітні заклади змагаються за увагу потенційних студентів, що шукають якісну, інноваційну та конкурентоспроможну освіту. Проблеми реклами в освіті у розглядали О. Антонова, О. Баталова, О.Дейнега, Г. Євтушенко, С. Є. Каверіна, О. Телетов, О. Ткаченко, Ю. Шипуліна та інші.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Слуговина Д. Н. РОЗРОБКА ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ВНЗ Державний торговельно-економічний університет). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.