Цифровий маркетинг у просуванні фармацевтичного бренду
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Сучасні фармацевтичні компанії змушені адаптувати свої маркетингові стратегії до умов цифрової трансформації ринку. У зв’язку з посиленням конкуренції та зростанням вимог споживачів до якості інформації про лікарські засоби, зростає значення інструментів цифрового маркетингу. Ці інструменти дозволяють не лише ефективно позиціонувати бренд, а й формувати довіру до продукту серед цільової аудиторії. Актуальність теми обумовлена необхідністю поглибленого дослідження цифрових каналів взаємодії фармацевтичних
компаній зі споживачем, а також пошуку інноваційних рішень у просуванні брендів на насиченому ринку лікарських засобів
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дьяков, І. (2025). Цифровий маркетинг у просуванні фармацевтичного бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 99–104). Державний торговельно-економічний університет