Оптимізація цифрового маркетингу в оптовій торгівлі енергоресурсами
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджується процес digital-трансформації бізнесу та його ключова роль у формуванні сучасних стратегій цифрового маркетингу, використовуючи як приклад діяльність ТОВ «ТОРГ ЦЕНТР УКРАЇНА». Проведено комплексний аналіз теоретичних засад цифровізації та її практичного впровадження у діяльності підприємства. Визначено поточний етап digital-трансформації компанії та ідентифіковано основні виклики та можливості. Запропоновано науково обґрунтовані рекомендації щодо оптимізації існуючих маркетингових процесів та інтеграції передових інструментів цифрового маркетингу
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дубровський, Д. (2025). Оптимізація цифрового маркетингу в оптовій торгівлі енергоресурсами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 93–99). Державний торговельно-економічний університет.