Цифровий бренд: формування та просування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття досліджує основи формування та просування цифрового бренду підприємства. Проаналізовано теоретичні засади формування цифрового бренду підприємства та методології просування бренду. На прикладі агенції «WETRUETEAM» було розкрито суть цифрового бренду, його роль та практичні поради щодо методів просування цифрового бренду

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Васильченко, Н. (2025). Цифровий бренд: формування та просування. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 27–37). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid

Pages