МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ

Ескіз недоступний

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто сутність маркетингової стратегії, охарактеризовано її роль у системі стратегічного управління міжнародними компаніями, наведено класифікацію маркетингових стратегій за різними підходами. Особливу увагу приділено інтеграції маркетингового міксу, який включає продуктову, цінову, збутову та комунікаційну стратегії, як основних елементів формування конкурентних переваг міжнародних компаній. Висвітлено значення позиціонування, брендування та управління лояльністю споживачів, а також важливість чіткої комунікації для успіху компаній на міжнародних ринках

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Черемісін, В. (2025). Маркетингові стратегії як ключовий фактор конкурентоспроможності міжнародних компаній. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (235–243). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid