МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто сутність маркетингової стратегії, охарактеризовано її роль у системі стратегічного управління міжнародними компаніями, наведено класифікацію маркетингових стратегій за різними підходами. Особливу увагу приділено інтеграції маркетингового міксу, який включає продуктову, цінову, збутову та комунікаційну стратегії, як основних елементів формування конкурентних переваг міжнародних компаній. Висвітлено значення позиціонування, брендування та управління лояльністю споживачів, а також важливість чіткої комунікації для успіху компаній на міжнародних ринках
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Черемісін, В. (2025). Маркетингові стратегії як ключовий фактор конкурентоспроможності міжнародних компаній. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (235–243). Державний торговельно-економічний університет