МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
  • Документ
    DEVELOPMENT OF UKRAINE’S LOGISTICS SYSTEM: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR EFFECTIVE FOREIGN TRADE
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) KRIVENKO E.; Державний торговельно-економічний університет
    The article presents the main theoretical aspects of the content and role of freight forwarding. It highlights the significance of freight transportation in the organization of foreign economic activity under supply chain disruptions. The directions for improving logistics infrastructure and integrating into global trade flows are substantiated
  • Документ
    STRATEGIES FOR ENTERING THE EUROPEAN MARKET FOR UKRAINIAN ORGANIC PRODUCTS
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) BAHACH D.; Державний торговельно-економічний університет
    The article presents the main theoretical and practical aspects of export strategies in the context of entering the European organic products market. It highlights the significance of regulatory, logistical, and marketing factors that influence the successful export of Ukrainian organic goods. The specific recommendations for improving competitiveness and enhancing the export potential of Ukrainian producers within the framework of European integration are substantiated
  • Документ
    РОЛЬ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ФЕДЯЄВА Є.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті викладені зміст поняття бізнес планування з точки зору діяльності підприємств зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто традиційний бізнес-план та його сучасні різновиди. Також проаналізована сучасні виклики зовнішньоекономічної діяльності і те, як бізнес план може допомогти впоратися підприємтву з цими ризиками
  • Документ
    СТРАХУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ПРИЗ О.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті уточнено зміст поняття організації зовнішньоекономічної діяльності». Визначено особливості формування організаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяль-ності підприємства. Обтрунтувано основні підходи до виходу підприємства на міжнародний ринок
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЯМИ З ІМПОРТУ ТОВ «СІЛЬПО ФУД»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) МИХАЙЛЕНКО А.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті розглянуто основні організаційні та логістичні аспекти управління імпортними операціями на прикладі одного з найбільших українських роздрібних операторів – ТОВ «Сільпо Фуд». Визначено ключові чинники ефективного функціонування імпортної діяльності, охарактеризовано типову структуру імпортного процесу, а також обґрунтовано шляхи підвищення його результативності в умовах сучасного ринку
  • Документ
    EXPORT-ORIENTED PRODUCTION AS A DRIVER OF POST-WAR ECONOMIC RECOVERY IN UKRAINE
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) KOVALENKO V.; Державний торговельно-економічний університет
    The article examines the key characteristics and development prospects of export-oriented production in Ukraine under martial law. The necessity of transitioning to an export-based economic model is substantiated, taking into account current challenges, global trends, and Ukraine’s strategic advantages. The study identifies the factors for successful operation of export-oriented enterprises, including innovation implementation, compliance with international standards, enhancement of competitiveness, and resilience to external crises
  • Документ
    ЕКСПОРТ В УМОВАХ ВОЄННИХ ВИКЛИКІВ: АНТИКРИЗОВИЙ ПІДХІД
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ШОППЕРТ Я.; Державний торговельно-економічний університет
    В статті представлений огляд поточної ситуації щодо експортних стратегій середніх підприємств України в умовах війни. Проаналізовано основні виклики, що постали перед бізнесом, нові можливості для експорту, а також роль державної та міжнародної підтримки
  • Документ
    КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ХУДЯКОВА Д.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті розглядається конкурентоспроможність компаній у сфері фінансових послуг на міжнародному ринку. В рамках дослідження аналізуються фактори, що впливають на здатність банківських установ конкурувати в умовах глобалізації та постійних змін ринкових умов. Досліджуються основні стратегії підвищення конкурентоспроможності, такі як інтеграція інноваційних технологій, адаптація до потреб клієнтів, вдосконалення процесів обслуговування та забезпечення високої якості послуг. Стаття також акцентує увагу на важливості стратегічного управління та ефективного маркетингу для підтримання конку¬рентоспроможності банків на міжнародній арені
  • Документ
    СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПАНІЇ НА РИНОК УКРАЇНИ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) КІСУРКІН К.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті досліджено стратегії виходу високотехнологічних компаній на ринок України та фактори їхньої ефективності. Проаналізовано процес адаптації бізнес-моделей до українського середовища, тенденції високотехнологічного сектору, а також ринкові можливості й ризики. За допомогою PEST- і SWOT-аналізу оцінено умови ринку, розглянуто успішні кейси компаній. Підкреслено роль локалізації, партнерств і державних ініціатив, у забезпеченні конкурентоспроможності
  • Документ
    ФІНАНСУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) МОРОЗЕНКО М.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті досліджено механізми фінансування інвестиційних проєктів міжнародних компаній в умовах глобальних викликів. Проаналізовано роль власних коштів, позикового капіталу, зовнішніх інвестицій та державної підтримки у забезпеченні ефективності проєктів і мінімізації ризиків. Наведено приклади провідних світових та українських компаній, що демонструють адаптивні стратегії фінансування та оптимізацію структури капіталу для реалізації масштабних інноваційних і інфраструктурних проєктів. Підкреслено значення збалансованого поєднання джерел фінансування для підвищення конкурентоспроможності та сталого розвитку компаній
  • Документ
    МЕХАНІЗМ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКАМИ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ АТ КБ «ПРИВАТБАНК»)
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) КОМАРОВ Є.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті досліджено механізм фінансового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності банками України на прикладі АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано роль банку в організації валютних розрахунків, документарному супроводі, кредитуванні та цифрових послугах для підприємств-учасників ЗЕД в умовах воєнного часу.
  • Документ
    АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІМПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ЄВТУШЕНКО О.; Державний торговельно-економічний університет
    Стаття присвячена дослідженню імпортної стратегії та зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» у контексті викликів воєнного часу та нестабільності глобального ринку. У роботі обґрунтовано значення імпорту як інструменту забезпечення асортиментної різноманітності, конкурентоспроможності та лояльності споживачів. Проведено комплексний аналіз динаміки імпортних витрат, товарної та географічної структури поставок, ефективності логістичних процесів і діяльності зовнішньоекономічного відділу підприємства у 2020–2024 роках. Визначено основні фактори, що впливають на ефективність імпортної стратегії, та окреслено напрями її вдосконалення в умовах постійних змін зовнішнього середовища
  • Документ
    СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ГАЛУХ Д.; Державний торговельно-економічний університет
    У статті наведено основні теоретичні аспекти визначення змісту маркетинг-менеджменту, його розвиток та ролі напряму управління в міжнародному бізнесі. Визначено основні напрями диверсифікації ринку та тенденції розвитку світового маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано особливості структури та факторного впливу на успішне впровадження маркетинг-менеджмент стратегії в діяльності міжнародних компаній
  • Документ
    ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ХЕНКЕЛЬ УКРАЇНА» ПІД ЧАС ВІЙНИ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ЦВІК В; Державний торговельно-економічний університет
    У статі досліджено стратегії адаптації та оптимізації бізнес-процесів ТОВ «Хенкель Україна», спрямованих на підвищення економічної ефективності в умовах війни. В роботі описано ключові виклики та обмеження, спричинені війною, проаналізовано застосовані підприємством стратегії та методи оптимізації, оцінено їх вплив на економічні показники та виявлено потенційні можливості для подальшого зростання ефективності
  • Документ
    ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025) ГЕРАСИМЕНКО Д.,; Державний торговельно-економічний університет
    У статті досліджено діяльність та основні фінансові показники ТОВ «Епіцентр К», розглянуто розвиток на зовнішніх ринках у якості експортера, а також розвитку компанії в Україні в якості імпортера, що забезпечує високу конкурентноспроможність серед інших компаній. Також розглянуто розвиток ринків будівельних матеріалів, а також керамічних виробів та виявлено ключові фактори впливу на ефективність експортних та імпортних операцій ТОВ «Епіцентр К» під час воєнних дій. Обґрунтовано напрямки розвитку експорту та імпорту досліджуваної компанії
  • Документ
    МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2025)
    У збірнику наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр» за спеціальністю «Менеджмент» освітніми програмами «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Міжнародний менеджмент», розглянуто особливості менеджменту міжнародної діяльності вітчизняних підприємств та інструментарій підвищення конкурентоспроможності українських компаній на зовнішніх ринках. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів несуть автори.