РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025-10

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Свиридюк А Ю РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльнoстi 061 «Жуpнaлiстикa»,спeцiaлiзaцiї «Peклaмa i зв’язки з гpoмaдськiстю», Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету

Doi

UDC

Orcid

Pages