Стратегії виходу підприємства на зовнішньоекономічні ринки
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Крилов Сергій Володимирович
Стратегії виходу підприємства на зовнішньоекономічні ринки
Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за
спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент
зовнішньоекономічної діяльності». Київський національний торговельно -економічний університет, 2020.
У випускній кваліфікаційній роботі проведено аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; здійснено аналіз зовнішньоекономічної
діяльності підприємства; проаналізовано використання ПрАТ «Коростенський
завод МДФ» маркетингових технологій на зовнішніх ринках; визначено
напрями удосконалення стратегії виходу підприємства ПрАТ «Коростенський
завод МДФ» на зовнішні ринки; обґрунтовано формування програми розвитку
експорту ПрАТ «Коростенський завод МДФ» на зовнішній ринок Польщі;
здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів..
Ключові слова: стратегія виходу на зовнішній ринок,
зовнішньоекономічна діяльність, стратегічні можливості, ефективність,
просування, експорт.
ANNOTATION
Krylov Sergey Vladimirovich
Strategies for entering the foreign economic markets
Graduation qualification work for a master's degree in specialty 073
"Management" specialization "Management of foreign economic activity". Kyiv
National University of Trade and Economics, 2020.
In the final qualifying work the analysis of financial and economic act ivity of
the enterprise is carried out; the analysis of foreign economic activity of the enterprise
is carried out; the use of PJSC "Korosten MDF Plant" marketing technologies in
foreign markets is analyzed; identified areas for improving the strategy of t he
enterprise PJSC "Korosten MDF Plant" to foreign markets; the formation of the
export development program of PJSC "Korosten MDF Plant" to the foreign market
of Poland is substantiated; a forecast assessment of the effectiveness of the proposed
measures was made.
Key words: strategy of entering the foreign market, foreign economic activity,
strategic opportunities, efficiency, promotion, export.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА