073 Менеджмент

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 36 з 36
  • Документ
    Управління звонішньоекономічною діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Лавкрафтс Юкрейн», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Скорбагатько Владислав
    АНОТАЦІЯ Скоробагатько Владислав Сергійович Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 «Менеджмент», спеціалізацією «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Київський національний торговельно-економічний університет, 2020. У випускній кваліфікаційній роботі було проведено оцінювання рівня ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю ТОВ «ЛАВКРАФТС ЮКРЕЙН». Наслідком погіршення ефективності управління бізнес-процесами і зовнішньоекономічною діяльністю підприємства є тотальне падіння загальної рентабельності, в тому числі на внутрішньому ринку рентабельність діяльності скоротилася. В роботі акцент робиться на просуванні двох товарних позицій. Обрано два альтернативні, які є доцільними до реалізації та будуть сприяти підвищенню ефективності зовнішньоекономічної діяльності, зокрема зростанню фінансово-економічних показників, диверсифікації виробничої і збутової діяльності, покращенню ефективності рівня управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, результатом чого буде зростання конкурентної ліквідності на світовому ринку з урахуванням галузевої особливості. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, управління, ефективність управління, диверсифікації виробничої і збутової діяльності, конкурентоспроможність ABSTRACT Skorobagatko Vladuslav Sergiovuch Management of foreign economic activity of the enterprise Final qualifying paper for obtaining the degree of Master of specialty 073 “Management”, specialization quot; Management of foreign economic activity quot;. Kyiv National University of Trade and Economics, 2020. In the final qualifying work, the level of efficiency of foreign economic activity management of LAVKRAFTS UKRAINE LLC was assessed. The consequence of the deterioration of the efficiency of business process management and foreign economic activity of the enterprise is a total decline in overall profitability, including in the domestic market, profitability has decreased. The emphasis in the work is on the promotion of two product positions. Two alternatives have been selected that are feasible to implement and will help increase the efficiency of foreign economic activity, including growth of financial and economic indicators, diversification of production and marketing activities, improving the efficiency of foreign economic activity management, resulting in increased competitive liquidity in the global market. features. Keywords: foreign economic activity, management, management efficiency, diversification of production and marketing activities, competitiveness
  • Документ
    Бізнес-планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ"Лерсен ЛТД", м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Марченко Дарина
    АНОТАЦІЯ В умовах глобалізації світової економіки та поглиблення зовнішньоторговельних відносин між країнами, підприємства, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність опинилися в нових реаліях, де ефективність такого виду діяльності виходить на перший план. Така ситуація на світовому ринку економіки, призводить до необхідності чітких розрахунків, якісного планування та мінімізації ризиків для підприємства, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність. Моя дипломна робота присвячена вивченню ефективності зовнішньоекономічної діяльності, представлення показників ефективності та рентабельності імпорту, експорту та зовнішньоекономічної діяльності. Під час дослідження, я провела аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства, з подальшим запропонуванням заходів підвищення ефективності. ANNOTATION In the context of globalization of the world economy and the deep ening of foreign trade relations between countries, enterprises engaged in foreign economic activity have found themselves in new realities, where the effectiveness of this type of activity comes to the fore. This situation in the world market leads to the need for clear calculations, quality planning and minimization of risks for the company engaged in foreign economic activity. My degree work is devoted to the study of the efficiency of foreign economic activity, presentation of indicators of efficiency and profitability of import, export and foreign economic activity. During the study, I conducted an analysis of the foreign economic activity of the enterprise, followed by a proposal to improve efficiency.
  • Документ
    Ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства агропромислового комплексу (на матеріалах ТОВ «Агросем», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Кавуненко Дар'я
    АНОТАЦІЯ В умовах глобалізації світової економіки та поглиблення зовнішньоторговельних відносин між країнами, підприємства, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність опинилися в нових реаліях, де ефективність такого виду діяльності виходить на перший план. Така ситуація на світовому ринку економіки, призводить до необхідності чітких розрахунків, якісного планування та мінімізації ризиків для підприємства, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність. Моя дипломна робота присвячена вивченню ефективності зовнішньоекономічної діяльності, представлення показників ефективності та рентабельності імпорту, експорту та зовнішньоекономічної діяльності. Під час дослідження, я провела аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства, з подальшим запропонуванням заходів підвищення ефективності. ANNOTATION In the context of globalization of the world economy and the deep ening of foreign trade relations between countries, enterprises engaged in foreign economic activity have found themselves in new realities, where the effectiveness of this type of activity comes to the fore. This situation in the world market leads to the need for clear calculations, quality planning and minimization of risks for the company engaged in foreign economic activity. My degree work is devoted to the study of the efficiency of foreign economic activity, presentation of indicators of efficiency and profitability of import, export and foreign economic activity. During the study, I conducted an analysis of the foreign economic activity of the enterprise, followed by a proposal to improve efficiency.
  • Документ
    Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями (на матеріалах ТОВ «Прушиньскі», смт. Згурівка, Київська область)
    (КНТЕУ, 2020) Фоменко Ірина
    Анотація У роботі досліджено організацію зовнішньоекономічної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями на матеріалах ТОВ «Прушиньскі». Проведено аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності підприємства, розглянуто зв'язок між фінансово-економічними показниками діяльності та організацією імпортної діяльності підприємства. Розглянуто основні проблеми зовнішньоекономічної діяльності, проаналізовано динаміку експорту та імпорту товарів, визначено географічну структуру експорту та імпорту тов арів, зазначено основні тенденції та характерні риси, проаналізовано кон’юнктуру внутрішнього ринку. Проведені дослідження дали змогу виявити негативні чинники впливу на розвиток імпортної діяльності підприємства. Розроблено та проаналізовано напрями підвищення ефективності імпортної діяльності, та економічних показників підприємства у цілому. Annotation The project explores the organization of foreign economic activity of an enterprise with foreign investments on the materials of LLC «Pruszynski». The analysis of the financial, economic and foreign economic activity of the enterprise is carried out, the relationship between the financial and economic indicators of activity and the organization of the import activity of the enterprise is considered. The main problems of foreign economic activity are considered, the dynamics of export and import of goods is analyzed, the geographic structure of export and import of goods is determined, the main trends and characteristic features are indicated. The conjunct ure of the domestic market is analyzed. The carried out researches made it possible to identify negative factors of influence on the development of the import activity of the enterprise. The project developed and analyzed directions for improving the effic iency of import activities, and the economic indicators of the enterprise as a whole.
  • Документ
    Маркетингові технології в зовнішньоекономічній діяльності підприємства (на матеріалах АТ «Львівгаз», м. Львів)
    (КНТЕУ, 2020) Солоділова Катерина
    АНОТАЦІЯ Солоділова Катерина Олегівна Маркетингові технології в зовнішньоекономічній діяльності підприємства У випускній кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-економічну та зовнішньоекономічну діяльність АТ «Львівгаз». Оцінено показники результативності використання маркетингових технологій у зовнішньоекономічній діяльності АТ «Львівгаз». Обґр унтовано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства АТ «Львівгаз». Розроблено програму заходів з активізації товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства АТ «Львівгаз» на зовнішньому ринку. Здійснено прогнозну оцінку ефективності діяльності АТ «Львівгаз» у результаті впровадження запропонованих маркетингових заходів. Ключові слова: фінансово-економічна діяльність, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова діяльність, маркетингові технології, ефективність. SUMMARY Solodilova Kateryna Olehivna Marketing technologies in foreign economic activity of the enterprise The final qualification work analyzes the financial, economic and foreign economic activity of JSC "Lvivgas". The indicators of the effectiveness of the use of marketing technologies in the foreign economic activity of JSC "Lvivgas" are evaluated. Proposals for improving the marketing complex of Lvivgaz JSC are substantiated. The program of measures for activization of commodity, price and communication policy of the enterprise JSC "Lvivgas" in the foreign market is developed. A forecast assessment of the effectiveness of JSC "Lvivgas" as a result of the implementation of the proposed marketing measures. Key words: financial and economic activity, foreign economic activity, marketing activity, marketing technologies, efficiency.
  • Документ
    Організація зовнішньоторговельних операцій підприємства гірничо-металургійного комплексу (на матеріалах ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат», м. Полтава)
    (КНТЕУ, 2020) Мірошниченко Єлизавета
    Анотація Функціонування підприємств у ринкових конкурентних умовах під впливом глобалізаційних факторів зумовлює потребу володіти достовірною та деталізованою інформацією про стан і перспективи власного розвитку, наявні та потенційні ризики з метою своєчасної розробки аргументованих управлінських рішень для збільшення результативності та ефективності ЗЕД. Посилення глобалізаційних процесів в останні десятиріччя викликало активізацію зовнішньоторговельних операцій між суб’єктами різних країн, що в свою чергу активізувало пошук нових підходів до організації зовнішньоторговельних операцій. Моя дипломна робота присвячена є розвитку науково-методичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо орг анізації зовнішньоторговельних операцій підприємства Під час дослідження я обґрунтувала напрями удосконалення процесу організації зовнішньоторговельних операцій ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»; розробила комплекс заходів щодо удосконален ня процесу організації зовнішньоторговельних операцій ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат»; спрогнозувала фінансові результати ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат» за умови реалізації запропонованих заходів. Аnnotation The operation of enterprises in a competitive market under the influence of globalization factors necessitates reliable and detailed information about the state and prospects of their own development, existing and potential risks in order to timely develop sound management decisions to increase the effectiveness and efficiency of foreign economic activity. The intensification of globalization processes in recent decades has led to an intensification of foreign trade operations between entities of different countries, which in turn has intensified the search for new approaches to the organization of foreign trade operations. My thesis is devoted to the development of scientific and methodological principles and the development of practical recommendations for the or ganization of foreign trade operations of the enterprise During the research I substantiated the directions of improvement of the process of organization of foreign trade operations of PJSC "Poltava Mining and Processing Plant"; developed a set of measures to improve the process of organizing foreign trade operations of PJSC "Poltava Mining and Processing Plant"; predicted the financial results of PJSC "Poltava Mining and Processing Plant" subject to the implementation of the proposed measures.
  • Документ
    УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах ТОВ «Канталь»)
    (КНТЕУ, 2020) Циганок Альона
    АНОТАЦІЯ Циганок А.О. Управління зовнішньоторговельними операціями підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020. Роботу присвячено актуальній темі управління зовнішньоторгівельними операціями підприємства ТОВ «Канталь», що працює у виробництві металопластикових конструкцій та здійснює експортно-імпортну діяльність. В роботі проаналізовано стан зовнішньоекономічної діяльності компанії, визначено напрямки удосконалення ефективності, запропоновано рекомендації покращення експортно-імпортної діяльності та розраховано прогнозовану ефективність. Ключові слова: зовнішньоторговельні операції, експортно-імпортні операції, зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД), управління, підприємство. ABSTRACT Tsyhanok A.O. Management of a foreign trade operating enterprise. – Manuscript. Graduation qualification work of educational and qualification level "master" in the specialty «Management of foreign economic activity» – Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The work is devoted to the topical issue of management of foreign trade operations of the company LLC «Cantal», which works in the production of metal-plastic structures and carries out export-import activities. The paper analyzes the state of foreign economic activity of the company, identifies areas for improving efficiency, offers recommendations for improving export and import activities and calculates the projected efficiency. Keywords: foreign trade operations, export-import operations, foreign economic activity (FEA), management, enterprise.
  • Документ
    Ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «ВКВ», м. Ватутіне, Черкаська обл.)
    (КНТЕУ, 2020) Ковтун Вікторія
    Анотація КОВТУН В.О., «Ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства» Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 «Менеджмент», спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Київський національний торговельно-економічний університет, 2020. У першому розділі проведено аналіз фінансово-економічного стану, досліджено товарну та географічну структуру зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Ватутінський комбінат вогнетривів» («ВКВ»), окреслено основних торгових партнерів, а також визначено ефективність зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі було обгрунтовано напрямки підвищення ефективності експортної діяльності ПрАТ «ВКВ», запропоновано посилення торгового співробітництва з Туреччиною, спрогнозувано оцінку ефективності запропонованого заходу на результати діяльності ПрАТ «ВКВ» та визначено доцільність нововведень. Ключові слова: експорт, економічна ефективність, рентабельність, каолін, вогнетривка продукція Annotation KOVTUN V.O., "Efficiency of foreign economic activity of the enterprise" Graduation qualification project for a master's degree in the specialty 073 "Management", specialization "Management of foreign economic activity". Kyiv National University of Trade and Economics, 2020. The first section analyzes the financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Vatutinsky Refractory Plant" ("VKV"), and also examines the effectiveness of export operations of the company. The second section substantiated directions of increasing the efficiency of export activities of PJSC "VKV", proposed strengthening trade cooperation with Turkey, assessed the effectiveness of proposed measure on the results of PJSC "VKV" and determined the feasibility of innovations. Key words: export, economic efficiency, profitability, kaolin, refractory products
  • Документ
    Організація міжнародних перевезень автомобільним транспортом (на матеріалах ТОВ “КАРГОМАЙНД (Україна)” м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Солодка Ольга
    Актуальність теми дослідження. В умовах динамізації зовнішньої торгівлі, диверсифікації географії експортно-імпортних потоків, особливого значення для розвитку зовнішньоекономічної діяльності набуває ефективне функціонування ринку транспортних послуг. Транспортне забезпечення діяльності підприємств спрямоване на координацію товарних потоків з різних куточків світу у часі та просторі, є обов'язковою вимогою забезпечення результативності міжнародної економічної діяльності вітчизняних компаній. На теперішній час транспортна логістика має багаторівневу складну структуру, а логістичні ланцюжки вражають своєю довжиною та різноманітністю, залучаючи до процесу доставки вантажу від виробника до кінцевого споживача різними видами транспорту. Автомобільний транспорт є вагомою складовою транспортної системи будь-якої країни та індикатором національного економічного розвитку. Популярність автомобільного транспорту для здійснення міжнародних перевезень обумовлюється можливістю гнучкого управління вантажоперевезеннями, комбінуванням з іншими видами транспорту, завдяки чому можна суттєво оптимізувати витрати на логістику. Сучасний етап розвитку економіки України характеризується підвищенням соціальних, організаційних, екологічних та технологічних вимог щодо функціонування і розвитку транспортного комплексу. Схильність до співробітництва в різних галузях суспільного виробництва і соціальній сфері викликає необхідність удосконалення міжнародних перевезень та зміцнення позицій перевізника на транспортних ринках [1]. Збільшення напруженості у комерційній та виробничій діяльності підприємств України, а також велика значимість зовнішньоекономічного розвитку, зумовили необхідність у створені ефективних, якісних та мобільних транспортно-логістичних послуг, які забезпечують здійснення вантажних перевезень. Підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на ринку міжнародних транспортних послуг потребує великих зусиль зі створення нових заходів для розвитку транспортних та логістичних систем, якісних послуг та здатності використовувати новітню техніку та технології. Саме тому комплексне і надійне рішення виникаючих транспортних та логістичних завдань, під час наближення до європейського простору, потребує вдосконалення процесу організації міжнародних вантажних перевезень, що може стати фактором підвищення конкурентоспроможності підприємств. Особливості організації міжнародних автомобільних перевезень є предметом аналізу багатьох авторів, зокрема: Кухарчик О. [2], Пустовіт Ю. [3], Тюріна Н., Карвацка Н. [4], Овчар П., Голубка С. [5], Посонський С., Бабак О. [6], Адамик В., Рожнятовська Д. [7], Аулін В., Голуб Д., Гриньків А., [8], Козіна К.Г. [9], Очеретенко С. [10], Оліскевич М. [11], Галкін А., Левада В., Давідіч Ю., Давідіч Н., Вакуленко К. [12], Литвиненко С., Габріелова Т., Яновський П., Нестеренко Г. [13], Лямзін А., Пірч І. [14] та інші.
  • Документ
    Стратегії виходу підприємства на зовнішньоекономічні ринки
    (КНТЕУ, 2020) Кирилов Сергій
    АНОТАЦІЯ Крилов Сергій Володимирович Стратегії виходу підприємства на зовнішньоекономічні ринки Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 «Менеджмент» спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Київський національний торговельно -економічний університет, 2020. У випускній кваліфікаційній роботі проведено аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; здійснено аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства; проаналізовано використання ПрАТ «Коростенський завод МДФ» маркетингових технологій на зовнішніх ринках; визначено напрями удосконалення стратегії виходу підприємства ПрАТ «Коростенський завод МДФ» на зовнішні ринки; обґрунтовано формування програми розвитку експорту ПрАТ «Коростенський завод МДФ» на зовнішній ринок Польщі; здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів.. Ключові слова: стратегія виходу на зовнішній ринок, зовнішньоекономічна діяльність, стратегічні можливості, ефективність, просування, експорт. ANNOTATION Krylov Sergey Vladimirovich Strategies for entering the foreign economic markets Graduation qualification work for a master's degree in specialty 073 "Management" specialization "Management of foreign economic activity". Kyiv National University of Trade and Economics, 2020. In the final qualifying work the analysis of financial and economic act ivity of the enterprise is carried out; the analysis of foreign economic activity of the enterprise is carried out; the use of PJSC "Korosten MDF Plant" marketing technologies in foreign markets is analyzed; identified areas for improving the strategy of t he enterprise PJSC "Korosten MDF Plant" to foreign markets; the formation of the export development program of PJSC "Korosten MDF Plant" to the foreign market of Poland is substantiated; a forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures was made. Key words: strategy of entering the foreign market, foreign economic activity, strategic opportunities, efficiency, promotion, export.
  • Документ
    Логістична система підприємства-суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ «СТІЛ ХАБ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Кеди Владислав
    АНОТАЦІЯ В. С. Кеда. Логістична система підприємства-суб’єкта ЗЕД Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» за спеціальністю 073 – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020 рік. Робота містить 72 сторінок, на яких представлено 17 таблиць та 9рисунків. Список використаних джерел нараховує 24 найменувань. В роботі розглянуто механізм здійснення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «СТІЛ ХАБ» та проведено аналіз ефективності логістичної системи підприємства. На підставі проведеної аналітичної оцінки зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «СТІЛ ХАБ» розроблено заходи щодо покращення логістичної системи підприємства. Результати дослідження можуть бути використані підприємством ТОВ «СТІЛ ХАБ» для покращення логістичної системи. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, імпорт, логістична система, ефективність міжнародної логістичної діяльності. ANNOTATION V. S. Keda. Logistics system of the enterprise-subject of foreign economic activity Master's thesis for obtaining the educational qualification level "Master" in specialty 073 - "Management of foreign economic activity". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The work contains 72 pages, which are presented 17tables and 9 figures. The list of used sources includes 24names. The mechanism of foreign economic activity of STIL HUB LLC is considered in the work and the analysis of efficiency of logistic system of the enterprise is carried out. Based on the analytical assessment of the foreign economic activity of STIL HUB LLC, measures have been developed to improve the company's logistics system. The results of the study can be used by STIL HUB LLC to improve the logistics system. Keywords: foreign economic activity, import, logistics system, efficiency of international logistics activity.
  • Документ
    Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства електронної комерції (на матеріалах Yancheng Huachun Materials Co., L
    (КНТЕУ, 2020) Чжао Вей
    Анотація Чжао Вей «Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємства електронної комерції» Менеджмент ЗЕД, КНТЕУ, Київ, 2020 рік Метою роботи є удосконалення організаційно – економічного механізму зовнішньоекономічної діяльності підприємства із використанням електронної коммерції. У роботі досліджено механізм електороної комерції, дійснено аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності та зовнішньоекономічної діяльності підприємства Yancheng Huachun Materials Co. Ltd, визначені показники для оцінки ефективності експортних операцій. У другому розділі висунуті пропозиції щодо покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності за рахунок запровадження електроної комерції з прогнозною оцінкою результативності запропонованих заходів. У висновку підведені підсумки проведеної роботи. ANNOTATION The purpose of the work is to improve the organizational and economic mechanism of foreign economic activity of the enterprise with the use of e-commerce. The mechanism of e-commerce is investigated in the work, the analysis of efficiency of financial and economic activity and foreign economic activity of the enterprise Yancheng Huachun Materials Co., Ltd is carried out, indicators for an estimation of efficiency of export operations are defined. In the second section, proposals are made to improve the eff iciency of foreign economic activity through the introduction of e -commerce with a forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures. The conclusion summarizes the work done.
  • Документ
    Управління експортним потенціалом підприємства військово-промислового комплексу (на матеріалах ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт», м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Андрущенко Дмитро
    АНОТАЦІЯ Андрущенко Дмитро Олександрович Управління експортним потенціалом підприємства військово-промислового комплексу Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 073 «Менеджмент», спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Київський національний торговельно-економічний університет, 2020. У випускній кваліфікаційній роботі досліджено науково-теоретичне обґрунтування напрямів та практичних рекомендацій щодо формування експортного потенціалу підприємства у сфері міжнародного бізнесу; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт»; проведено оцінку ефективності експортних операцій ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт»; розглянуто напрями удосконалення операцій з експорту та здійснена розробка комплексу заходів зростання ефективності управління експортним потенціалом ДП ДГЗП «СпецТехноЕкспорт». Ключові слова: експортний потенціал, суб’єкт міжнародного бізнесу, ефективність, військово-промисловий комплекс SUMMARY Andrushchenko Dmytro Management of the export potential of the military-industrial complex Graduation qualification work for a master's degree in specialty 073 "Management", specialization "Management of foreign economic activity". Kyiv National University of Trade and Economics, 2020 In the final qualification work the scientific-theoretical substantiation of directions and practical recommendations concerning formation of export potential of the enterprise in the field of international business is investigated; the analysis of financial and economic activity of SE SSFT "SpetsTechnoExport" is carried out; an assessment of the effectiveness of export operations of SE SSFT "SpetsTechnoExport"; the directions of improvement of export operations are considered and the development of a set of measures to increase the efficiency of export potential management of the SE SSFT "SpetsTechnoExport" is carried out. Keywords: export potential, international business entity, efficiency, military-industrial complex.
  • Документ
    Управління розвитком бренду підприємства-суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ "Socar", м. Київ )
    (КНТЕУ, 2020) Шпаков Микита
    АНОТАЦІЯ Шпакова Микити Андрійовича. Управління розвитком бренду підприємства-суб'єкта ЗЕД, на основі (ТОВ «Socar»). У роботі досліджується особливості управління розвитком бренду та здійснено розробку напрямів вдосконалення процесу управління розвитком бренду підприємства-суб’єкта ЗЕД на прикладі ТОВ «Socar». У першому розділі роботи був проведений аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Socar», проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства та визначено ефективність управління розвитком бренду ТОВ «Socar». Другий розділ присвячений розробці напрямів підвищення ефективності управління розвитком бренду ТОВ «Socar». Запропоновано заходи щодо його диверсифікації, а також здійснено прогнозну оцінку їх результативності та впливу на результати діяльності ТОВ «Socar». Ключові слова: бренд, складові бренду, управління розвитком бренду, диверсифікація, зовнішньоекономічна діяльність, ринок, глобалізація. ANNOTATION Shpakov Nikita. Management of brand development of the enterprise-subject of foreign economic activity, on the basis of (LLC Socar). The peculiarities of brand development management are investigated in the work and the directions of improving the process of brand development management of the enterprise-subject of foreign economic activity on the example of Socar LLC are developed. The analysis of financial and economic activity of LLC Socar was carried out, the foreign economic activity of the enterprise was analyzed and the efficiency of management of development of the brand of LLC Socar was defined in the first chapter. The second chapter is devoted to the development of areas for improving the efficiency of brand development management of Socar LLC. Measures for its diversification are proposed. A forecast assessment of effectiveness and impact of the proposed measures on the results of Socar LLC was determined. Keywords: brand, brand components, brand development management, diversification, foreign economic activity, market, globalization.
  • Документ
    Основні аспекти підвищення ефективності експортної діяльності підприємства (на матеріалах підприємства ДКАУ «НЦУВКЗ»)
    (КНТЕУ, 2020) Шапка Сергій
    Анотація У випускній кваліфікаційній роботі досліджено комплексний підхід до підвищення ефективності операцій з експорту, який є синтезом існуючих методів кількісної оцінки ефективності що дало змогу провести реальну оцінку ефективності експортної діяльності підприємств на ринку, дослідити ЗЕД досліджуваного підприємства, провести аналіз можливих загроз, можливостей підприємства підвищення експортного потенціалу та запропонували комплекс заходів для підвищення ефективності експортної діяльності підприємства. The final qualification work examines a comprehensive approach to improving the efficiency of export operations, which is a synthesis of existing methods of quantifying efficiency, which allowed a real assessment of the effectiveness of export activities of enterprises in the market, to study the foreign trade and proposed a set of measures to increase the efficiency of export activities of the enterprise.
  • Документ
    Конкурентоспроможність вітчизняних виробників на зовнішніх ринках (на матеріалах ТОВ «Київська макаронна фабрика», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Мельник Владислав
    Активізація глобалізаційних процесів у світовому економічному просторі зумовила загострення конкурентної боротьби на зарубіжних ринках, і, як наслідок, виникає необхідність до урахування усього спектру факторів бізнес середовища діяльності підприємства для протидії новим загрозам та адаптації до змін у зовнішньому середовищі. З цього випливає необхідність пошуку нових шляхів підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Конкурентоспроможність є однією із ключових понять сучасної економічної науки, яка має визначальний вплив на успішність функціонування суб’єктів конкурентних відносин, а також ефективність та стабільність розвитку ринкового механізму в цілому. Таким чином, конкурентоспроможність підприємства можна визначити як спроможність підприємства краще забезпечувати пропозицію товарів чи послуг, порівняно із конкурентами, за рахунок надання товарам чи послугам диференційованих властивостей за умов дотримання стандартів якості. Формулювання шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства та продукції знайшли своє відображення у численних публікаціях вітчизняних та зарубіжних дослідників. Основні підходи до методології дослідження конкуренції тa конкурентоспроможності закладені в працях таких економістів як І. Ансофф, Я. Базилюк, М. Портер, Д. Рікардо, A.Сміт, Й. Шумпетер, Р. Фатхутдінов тa інших вчених. Крім того проблематикою забезпечення конкурентоспроможностізаймаються такі українські науковці: І. Білецька, Н. Богацька, І. Вініченко, Т. Гринько, В. Дикань, Т. Загорна, М. Долишній, Н. Гомольська, М. Єрмолов, Ю. Іванов, В. Оберемчук, І. Піддубний, А. Піддубна, О. Россіхіна, О. Савчук, А. Юданов та інші. Однак, враховуючи фундаментальний внесок наведених вище вчених, існують окремі вагомі аспекти принципів та ознак конкурентоспроможності підприємств, котрі потребують подальших досліджень задля поглибленого вивчення та аналізу їх сутності. Тому практичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках залишаються малодослідженими, що й обумовлює актуальність дослідження.
  • Документ
    Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ «ОНВІ»)
    (КНТЕУ, 2020) Власенко Анастасія
    Актуальність теми. За умов посилення процесів глобалізації у світі усі компанії, а особливо підприємства, що знаходяться на стадії активного розвитку, прагнуть розширити свій ринок збуту та економічні зв’язки, виходячи за межі національних ринків. Міжнародний ринок є надзвичайно містким, що створює не лише значні перспективи для підприємств, але одночасно висуває і додаткові вимоги до керівництва та рівня діяльності підприємства в цілому. Експортно-імпортна політика підприємства потребує специфічного підходу до підтримання жорсткої конкурентоспроможності продукції підприємства, що має відповідати стандартам як мінімум двох держав, в деяких випадках – більшій кількості [1]. Тому для виходу на новий ринок збуту необхідно дуже детально та ретельно ознайомитись з нормами та особливостями діяльності підприємств певної сфери у даному регіоні. Різні аспекти проблеми розробки та реалізації стратегії виходу на зовнішній ринок збуту висвітлені в працях багатьох наукових діячів та вчених, серед яких Дpукеp П. [2-4], Мінцберг Г. [5], Пул М. [6], Портер М. [7] вітчизняні вчені – Антонюк Л.Л. [8], Карпенко М.О. [9], Пастухова В.В. [10] та інші
  • Документ
    Формування експортного потенціалу підприємства харчової промисловості (на матеріалах ТОВ «Лубенський молочний завод», м. Лубни )
    (КНТЕУ, 2020) Калінка Каріна
    Анотація Випускної кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня Магістра Тема: Експортний потенціал підприємства харчової промисловості на прикладі ТОВ» Лубенський молочний завод» . Автор: Калінка Каріна Андріївна , студентка 2 курсу 3м групи Київського Національного Торговельно- Економічного Університету. Науковий керівник : Демків Юлія Михайлівна , кандидат економічних наук, старший викладач кафедри міжнародного менеджменту. Дипломна робота пропонує розробку комплексу заходів щодо підвищення ефективності експортної діяльності ТОВ «Лубенський молочний завод» . Було здійснено аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності підприємства та надана оцінка її ефективності. Крім того, було здійснено формування плану розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Лубенський молочний завод». Проведено економічну оцінку ефективності реалізації проведення експортної операції до вибраної країни-контрагента. Одержані результати можуть бути використаними ТОВ «Лубенський Молочний Завод » під час дослідження експортного потенціалу підприємства та організації експортних операцій. Ключові слова: ЕКСПОРТ, ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, , ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ВНУТРІШНІЙ РИНОК, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ. Зміст кваліфікаційної роботи викладено на 46 сторінках, має 24 таблиці , 10 рисунків, список використаних джерел з 30 найменувань, додатки. Аnnotation Final qualifying work for an educational Master's degree Theme: Export potential of a food industry enterprise on the example of Lubensky Dairy Plant LLC Author: Kalinka Karina Andriivna, 2nd year student of 3rd group, Kiev National University of Trade and Economics. Scientific adviser: Demkiv Yulia Mikhailovna, Candidate of Economic Sciences, Senior Lecturer at the Department of International Management. The thesis proposes the development of a set of measures to improve the efficiency of export activities of LLC Lubensky Dairy Plant. The analysis of the financial, economic and foreign economic activity of the enterprise was carried out and an assessment of its effectiveness was given. In addition, a plan for the development of foreign economic activity of the enterprise Lubensky Dairy Plant LLC was formed. An economic assessment of the effectiveness of the implementation of the export operation in the selected counterparty country was carried out. The results obtained can be used by Lubensky Dairy Plant LLC in the course of researching the export potential of the enterprise and organizing export operations. Key words: EXPORT, export potential, EXPORT EFFICIENCY, Foreign economic activity, DOMESTIC MARKET, competitive advantages. The content of the qualifying work is set out on 46 pages, has 24 tables, 10 figures, a list of used sources of 30 titles, 4 annexes.
  • Документ
    Цінова політика підприємства-суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ «АВК Палет», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Заець Владислав
    Актуальність дослідження. В даний час значення зовнішньоекономічної діяльності (далі - ЗЕД), для підприємства не можна недооцінювати. Українські підприємства не можуть розглядати зовнішній ринок тільки як ще один ринок збуту, тому що існують якісні відмінності в розвитку і стані внутрішніх і зовнішніх ринків, характерні для всіх країн, що розвиваються. Коли внутрішній ринок відстає за своїм розвитком (включаючи рівень продукції) та інфраструктурі від зовнішніх ринків, ЗЕД здатна надати найбільший вплив на зростання і розвиток підприємства. Для ефективної ЗЕД підприємство повинно мати високі рівні менеджменту, знань і компетенцій персоналу, якості використовуваних ресурсів тощо. Більш того, виникає можливість і необхідність управління рівнем цих характеристик, а, отже, і ефективністю ЗЕД та ефективністю розвитку підприємства через вибір приймаючої країни. Таким чином, ЗЕД займає особливе місце у виробничо-господарській діяльності підприємства. Однак, практично всі ринкові ніші на зовнішніх ринках не тільки вже заповнені, а й існує надлишкова пропозиція, тобто підприємства, прагнуть потрапити на зовнішні ринки, виявляються в умовах жорсткої конкуренції. Часто навіть висока якість і достатня конкурентоспроможність продукції не можуть гарантувати того, що підприємство займе на конкретному зовнішньому ринку істотну частку. Багато вітчизняних підприємств в конкурентній боротьбі на зовнішніх ринках мають можливість використовувати, як правило, лише цінові фактори, причому нерідко, щоб закріпитися на закордонному ринку, вдаються до продажу товарів за демпінговими цінами, що в підсумку призводить до негативного іміджу і ринкових втрат. Ціноутворення є показником кон'юнктури торгового ринку, тобто є складним механізмом. Безперервна спрямованість ціни на споживчий попит, на скорочення їх рівня в конкурентній боротьбі, загострює взаємозв'язок цін з якістю продукту і можливістю післяпродажного гарантійного обслуговування покупців змінними цінами - все це основні принципи ринкового ціноутворення. Проблеми стратегії і тактики прийняття цінових рішень, регулярно займають уми менеджерів західних і українських компаній, провідну виробничу діяльність. У нинішніх обставинах значимість питань ціноутворення експортних і імпортних операцій значно збільшується. Підвищення точності розрахунків цін в контрактах, буде сприяти ефективності укладених угод. Ефективність компанії, його конкурентоспроможність, обсяг реалізації продукції, численні інші характеристики господарської діяльності, залежать багато в чому від точності визначення ціни. Значимість цієї проблеми полягає в тому, що вірний вибір цінової політики вважається запорукою відмінного економічного стану і стабільності компанії, ефективної реалізації короткострокового і довгострокового планування, до того ж цінова діяльність динамічна, з цієї причини вимагає абстрактного дослідження і оптимального застосування набутих знань. Основою для написання даної роботи послужили книги, наукові праці і друковані видання українських і зарубіжних вчених. Основною опорою послужили роботи Аверін О.І., Бобишева А.З., Володіна А.А., Горіна А.П., Лорін А.Н., Нант Р., Брігхем Ю.
  • Документ
    Логістична стратегія підприємства-суб’єкта ЗЕД ( на матеріалах ТОВ«ПрогрейнУкр», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Жикович Владислав
    АНОТАЦІЯ Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню логістичної стратегії підприємства-суб’єкта ЗЕД. У першому розідлі проводиться дослідження логістичної діяльності підприємства ТОВ «ПРОГРЕЙН УКР». Зокрема проводитья аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності підприємства і досліджується організаційно-економічний механізм реалізації логістичної стратегії підприємства. У другому розділі визначаються перспективи удосконалення логістичної стратегії підприємства ТОВ «ПРОГРЕЙН УКР» і оцінюється економічна ефективність запропонованих заходів. Ключові слова: логістична стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, логістика, економічна ефективність. ANNOTATION The final qualifying work is devoted to the study of the logistics strategy of the enterprise-subject of foreign economic activity. In the first section, a study of the logistics activities of the company LLC "PROGRAIN UKR". In particular, the analysis of financial and economic and foreign economic activity of the enterprise and the organizational and economic mechanism of implementation of the logistics strategy of the enterprise. The second section identifies prospects for improving the logistics strategy of the company LLC "PROGRAIN UKR" and evaluates the economic efficiency of the proposed measures. Key words: logistics strategy, foreign economic activity, logistics, economic efficiency.
  • Документ
    Маркетингові технології підприємства на зарубіжних ринках (на матеріалах ПП «Альтеп-центр», м. Чернігів)
    (КНТЕУ, 2020) Захаренко Наталія
    Актуальність теми дослідження полягає в тому, що вихід підприємств на зовнішні ринки супроводжується значним комплексом процедур та операцій, які передбачають підготовку до здійснення зовнішньоторговельних операцій, їх організацію та проведення. Важливим етапом діяльності компанії на зовнішньому ринку є забезпечення необхідного рівня попиту на її продукцію, формування відповідного іміджу та конкурентоспроможності на відповідному сегменті міжнародного ринку. Реалізація цього етапу є неможливою без використання маркетингових технологій, які дозволяють підприємствам-суб’єктам ЗЕД здійснювати активність у сфері просування своїх товарів та послуг, забезпечення цінової, продуктової та комунікаційної політики. Вихід підприємств на зовнішні ринки передбачає здійснення ними безперервного вдосконалення підходів до формування окремих напрямків своєї маркетингової стратегії. Застосування маркетингових технологій при цьому зумовлюється проблематикою входження вітчизняних виробників у конкурентні ринкові умови в міжнародному економічному просторі. Формування комплексу маркетингу при виході на міжнародні ринки означає розробку довгострокового плану розвитку діяльності компанії за межами своєї країни. Кожне підприємство, яке планує виходити на міжнародні ринки, в першу чергу повинне вирішити для себе три головні завдання, що стосуються вибору зарубіжних ринків, на які компанія збирається виходити, обрання інструментів просування на цьому ринку, виборі стратегії інтернаціоналізації бізнесу, тощо. Зміна характеру маркетингових технологій в сучасному науково-технічному середовищі спричинила необхідність перегляду багатьох позицій організації системи маркетингу на вітчизняних підприємствах. В сучасних умовах функції маркетингу стали ширшими, змінилась їх філософія. 4 Маркетинг має стати засобом реалізації стратегії підприємства, який дає змогу адаптуватися до динамічного зовнішнього середовища, досягти довготермінових конкурентних переваг у забезпеченні орієнтації на конкретні потреби й запити споживачів і формуванні позитивного ставлення до підприємств та їх товарів. За досить тривалий період існування української економіки результати діяльності більшості підприємств суттєво не покращилися. Основною проблемою залишається збут продукції, що свідчить про неефективну діяльність маркетингових підрозділів підприємств. Проблемні аспекти маркетингу та використання відповідних маркетингових технологій підприємствами на зовнішніх ринках розкриті у наукових підходах багатьох науковців, зокрема: Мазаракі А., Мельник Т. [1], Балабанова Л. [2], Князєва Т. [3], Циганкова Т. [4], Каніщенко О. [5], Бабічева О. [6], Таранич А. [7], Ковшова І. [8], Фалович В. [9], Капренко Н. [10] та ін. Проте, маловивченими залишають питання, які стосуються використання найбільш сучасних та інноваційних маркетингових технологій підприємствами при організації їх діяльності на зовнішніх ринках.
  • Документ
    Управління конкурентоспроможністю підприємства - суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ «Торговий дім «СКФ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Дзюбенко Маргарита
    АНОТАЦІЯ ДО ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ на тему : Управління конкурентоспроможністю підприємста – суб’єкта ЗЕД (на матеріалах ТОВ «Торговий дім «СКФ», м. Київ) Студентки 2 курсу, 3м групи, спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» Дзюбенко М. Д. В даній випускній кваліфікаційній роботі досліджується процес управління конкурентоспроможністю та створення конкурентних переваг підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. В ході написання роботи було розроблено заходи щодо підвищення ефективності функціонування підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності та розширення його частки на ринку нафти та нафтопродуктів України. Ключові слова: управління конкурентоспроможністю, конкурентне середовище, конкурентні переваги, імпорт, зовнішньоекономічна діяльність підприємства, ефективність діяльності підприємства, рентабельність, ринок нафтопродуктів. This graduate qualification work examines the process of competitiveness management and methods of gaining a competitive advantage of the enterprise that is the subject of foreign economic activity. In the course of researching this work, measures were developed to increase the efficiency of the enterprise engaged in foreign economic activity and way to expand its share in the market of oil and petroleum products of Ukraine. Key words: competitiveness management, competitive environment, competitive advantage, import, foreign economic activity of the enterprise, efficiency of the enterprise, profitability, petroleum market.
  • Документ
    Управління логістичними операція підприємства - суб'єкт ЗЕД (на матеріалах ТОВ "ЗАММЛЕР Україна ",м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Виноградська Ірина
    Актуальність дослідження. Світова епідемія COVID-19 позначається на економіці країн, діяльності підприємств, товарообігу і, звичайно, на логістичних процесах. Глобальна пандемія спричинила поширення структурних дисбалансів та кризових явищ на міжнародній арені та всередині національних економік. Призупинення роботи підприємств у різних країнах світу, закриття пасажирського транспортного сполучення, зменшення обсягів виробництва – все це відобразилось і на логістиці вантажних перевезень. Нинішня нестабільність безпосередньо впливає на формування цільових орієнтирів діяльності підприємств у комплексі з більш докладним аналізом чинників внутрішнього і зовнішнього середовищ. За таких умов базовими критеріями оцінки формування підприємства здатного швидко реагувати на зміну економічних процесів економічної системи та забезпечення виживання на етапах виникнення кризи є: побудова системи стратегічного аналізу для вивчення негативних факторів та загроз; забезпечення достатньої кількості резервів для виживання підприємства в пік кризи; побудова максимально незалежної від політичних та природних впливів логістичної системи; постійний аналіз результатів діяльності та пошук інноваційних інструментів для підвищення ефективного функціонування системи підприємства та окремих його підрозділів, інвестування значних коштів на підтримку та розвиток інтелектуального капіталу. Виходячи з необхідності швидко і раціонально реагувати на зміну кон'юнктури ринку в умовах пандемії COVID-19, компанії зіштовхуються з нагальною потребою впровадження ефективної системи управління підприємством в цілому та кожним її елементом окремо. Одним з таких елементів є управління логістичними операціями підприємства. Логістична діяльність є системоутворюючим елементом не тільки діяльності окремого підприємства, а й економіки держави. Саме тому важливо сформувати ефективну логістичну стратегію, що виходячи з довгострокових цілей підприємства, може суттєво змінити усю системну організацію управління логістичними процесами. Вдало вибрана стратегія здатна збільшити потенціал підприємства, налагодити механізми функціонування матеріальних, транспортних та інформаційних потоків, поліпшити стійкість та конкурентоспроможність компанії. Отже, актуальність даного дослідження полягає в тому, що управління логістичними процесами допомагає мінімізувати витрати підприємства та уникнути ризиків при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобальних пандемій та кризових процесів на міжнародній арені. Значний вклад у дослідження зазначених проблем внесли такі відомі зарубіжні та вітчизняні науковці, як: І. Ансофф, Д. Бауерсокс, Т. Божидарнік, М. Брайніс, Д. Клосс, Д. Ламберт, С. Ленглі, К. Мельцер, М. Окландер, Т.В. Левитт, Р.Б. Шапіро, Д. Штефанич, А. Кальченко, О. Амоша, Є. Крикавський, та багато інших. Проте варто зазначити, що проблема ефективного управління логістичними операціями підприємства в сучасних умовах є вкрай актуальною та потребує подальших досліджень.
  • Документ
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємства агропромислового комплексу (на матеріалах ТОВ «Таврія Агротек», м. Херсон )
    (КНТЕУ, 2020) Краснова Яна
    АНОТАЦІЯ Краснова Яна Зовнішньоекономічна діяльність підприємства агропромислового комплексу Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 073 «Менеджмент», спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Київський національний торговельно-економічний університет, 2020. Випускна кваліфікаційна робота містить аналіз фінансового стану ТОВ «ТАВРІЯ АГРОТЕК», його зовнішньоекономічної діяльності, зокрема – оцінку показників її ефективності. У роботі обґрунтовано напрямки розвитку зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «ТАВРІЯ АГРОТЕК», запропоновано комплекс заходів щодо її вдосконалення та представлено результати оцінки запропонованих заходів. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, АПК, ефективність ANNOTATION Krasnova Yana Foreign economic activity of the agro-industrial complex enterprise Graduation qualification work for a master's degree in specialty 073 "Management", specialization "Management of foreign economic activity", Kyiv National University of Trade and Economics, 2020. The graduation l qualifying work contains an analysis of the financial condition of “TAVRIYA AGROTEK” LLC, its foreign economic activity, in particular - an assessment of its efficiency indicators. The directions of development of foreign economic activity of “TAVRIA AGROTEK” LLC are substantiated in the work, the complex of measures for its improvement is offered and the results of an estimation of the offered measures are presented. Key words: foreign economic activity, agro-industrial complex, efficiency
  • Документ
    Управління збутом імпортної продукції (на матеріалах ТОВ «Ол-Принт», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Бука Софія
    Анотація Бука С.Г. «Управління збутом імпортної продукції» Менеджмент ЗЕД, КНТЕУ, Київ, 2020 рік Метою даної роботи є оцінка управління збутом імпортної продукції підприємства ТОВ «Ол-Принт». У роботі досліджено ефективність управління збутовою діяльністю підприємства, здійснено аналіз ефективності фінансово -господарської діяльності та зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Ол-Принт», визначені показники для оцінки ефективності імпортних операцій. У другому розділі висунуті пропозиції щодо покращення ефективності управління збутом імпортної продукції, з прогнозною оцінкою результативності запропонованих заходів. У висновку підведені підсумки проведеної роботи. Annotation BUKA S.G. "Management of sales of imported products" FEA management, KNTEU, Kyiv, 2020 The purpose of this work is to assess the management of sales of imported products of LTD "All-Print". The work examines the effectiveness of sales management of the enterprise, analyzes the effectiveness of financial and economic activities and foreign economic activity of the company LTD "All-Print", identified indicators for assessing the effectiveness of import operations.
  • Документ
    Організація імпортних операцій (на матеріалах ТОВ «ВІПЛЕЙ МЕРЧЕНДАЙЗ», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Гузь Владислав
    АНОТАЦІЯ Гузь В. О. «Організація імпортних операцій» Менеджмент ЗЕД КНТЕУ Київ, 2020 рік В дипломній роботі розглянуто питання управління ефективністю операцій з імпорту на підприємстві. Робота виконана на базі підприємства ТОВ «ВІПЛЕЙ МЕРЧЕНДАЙЗ». Дипломна робота містить такі розділи: дослідження системи управління операціями з імпорту на ТОВ «ВІПЛЕЙ МЕРЧЕНДАЙЗ»; шляхи удосконалення управління ефективністю операцій з імпорту на ТОВ «ВІПЛЕЙ МЕРЧЕНДАЙЗ». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення операцій з імпорту на ТОВ «ВІПЛЕЙ МЕРЧЕНДАЙЗ». Робота містить 26 таблиць, 7 рисунків, 15 формул та 2 додатки. In the graduate work reviewed management issues of efficiency of import in the enterprise. Working on the basis of the use of the enterprise WePlay Merchandise LLC. Graduate work contains the following sections: research operations management system to import at the enterprise WePlay Merchandise LLC; ways to improve the management efficiency of import operations at the enterprise WePlay Merchandise LLC. In the process, conclusions and suggestions for areas of improvement justification import operations at the enterprise WePlay Merchandise LLC. The work contains of 26 tables , 7 figures,15 formulas and 2 applications .
  • Документ
    РИЗИКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ за матеріалами ТОВ «НБТР», м. Київ
    (КНТЕУ, 2020) Галецька Анна
    Анотація Галецька А. І. “Ризики інвестиційних проектів у зовнішньоекономічній діяльності” за матеріалами ТОВ “НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ” У випускній кваліфікаційній роботі досліджується управління ризиками та розкрито питання мінімізації ризиків інвестиційних проектів. Був проведений фінансово-економічний аналіз підприємства ТОВ “НБТР”, досліджено інвестиційний проект та ідентифіковані його ризики. Для оцінки ризиків був використаний метод матриці. Обгрунтовано дії щодо їх мінімізації. Як результат дослідження була спрогнозована ефективність заходів для управління ризиком з використаннням сценарного аналізу. Ключові слова: ризик, управління ризиком, проект, мінімізація ризиків, сценарний аналіз, матриця ризиків. Annotation A. Haletska “Risks of investment projects in foreign economic activity” based on materials of LLC “NEW CONSTRUCTION AND RECONSTRUCTION” In the Master`s Research Paper risk management was researched and revealed the issues of risk minimization of investment projects. The financial and economic analysis of the company LLC "NBTR" was performed, the investment project was researched and its risks were identified. The matrix method was used to assess the risks. Actions to minimize them are substantiated. As a result of the study, the effectiveness of risk management measures using scenario analysis was predicted. Keywords: risk, risk management, project, risk minimization, scenario analysis, risk matrix.
  • Документ
    Організаційно-економічне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності «ТОВ МХТК» (на матеріалах ТОВ МХТК, м. Київ )
    (КНТЕУ, 2020) Сербіненка Максим
    Акутальність теми досліджження. Новий етап науково-технічного прогресу, інтернаціоналізація світових економічних відносин, розвиток спеціалізації та кооперації вимагають глибоких змін в організації забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Якщо на підприємстві не сформована сучасна, відповідно до поточного ділового середовища, система підтримки, яка дозволяє активно та ефективно організовувати операції з контрагентами в Україні та за кордоном, то на підприємстві можуть виникати ситуації, коли важко уникнути багатьох проблем при виході на міжнародні ринки. Успішне здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства може бути досягнуто за умови відповідного забезпечення організаційних за-ходів та економічних ресурсів. Дослідження проблем організаційно-економічного забезпечення діяль-ності підприємства присвячені наукові роботи багатьох вітчизняних учених, зокрема Лакіз В. [39], Волкова І.А. [12], Радіонової Н.[40], А. Шилової [38]. Теоретичне та методологічне обґрунтування окремих аспектів фор-мування організаційно-економічного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства відображалося у роботах таких українських науковців як, як Вакуленко Л.Л. [15], Циганкова Т. М. [17], Данілов О.Д. [20], Вітлінсь-кий В.В. [6], Козака Ю. Г.. [8], та ін. Приймаючи до уваги наукову думку вчених-економістів щодо вивчення проблем організаційно-економічного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства та пов’язаних з нею процесів, поза увагою досі зали-шається питання всебічного вивчення проблематики основ організаційно-еко-номічного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Отже, актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи зумо-влюється необхідністю дослідження процесів налагодження організаційно-економічного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності українського підприємства.
  • Документ
    Управління експортною діяльністю підприємства (на прикладі Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго»)
    (КНТЕУ, 2020) Музиченко Тетяна
    АНОТАЦІЯ Музиченко Т.В. Управління експортною діяльністю підприємства (на прикладі Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго»). – Рукопис. Дипломна робота магістерського рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» – КНТЕУ, Київ, 2020. Дипломну роботу присвячено комплексу питань, пов’язаних з управлінням експортною діяльністю Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго». Вдосконалено підходи до формування ефективної системи управління експортною діяльністю на підприємстві, і як наслідок покращення реалізації продукції на зарубіжних ринках, разом зі зменшенням видатків, пов’язаних із проведенням даного виду діяльності. Розроблені практичні напрями вдосконалення управління експортною діяльністю на підприємстві та обґрунтовано доцільність їх запровадження. Ключові слова: експортна діяльність, зовнішньоекономічна діяльність, енергетична компанія, аналіз. ABSTRACT Muzychenko T.V. Management of the export activities of the company (for example, NPC Ukrenergo). - Manuscript. Thesis master's level of higher education in the specialty 073 "Management of foreign trade activities" – “KNUTE”, Kyiv, 2020. Thesis is devoted to the complex issues related to the management of the export activities of the NPC Ukrenergo. For this improved approaches to the formation of an effective system of export control activities in the company, and as a consequence of improved sales in foreign markets, along with a decrease in expenses related to the conduct of the activity. Developed practical ways of improving management of export activities of the company and the expediency of their introduction. Keywords: export activities, foreign economic activity, power company, analysis.
  • Документ
    ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
    (КНТЕУ, 2020) Уманціва Владислав
    АНОТАЦІЯ Уманців В. Ю. Організація експортної діяльності підприємства Випускну кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню організаційних засад експортної діяльності підприємства. Проаналізовано результати фінансово -економічної діяльності підприємства, розкрито особливості здійснення ним експортних операцій та проведено аналіз їхньої ефективності. Визначено напрями підвищення ефективності експортних операцій підприємства. Розроблено стратегію експорту меблів підприємством. Обґрунтовано систему заходів, спрямованих на зростання обсягів експорту підприємства. Здійснено прогнозну оцінку ефективності експортних операцій та розкрито напрями впливу запропонованих заходів на результати діяльності підприємства-експортера меблів. Ключові слова: експортна діяльність, ефективність експортних операцій, експортний контракт, стратегія експорту. ANNOTATION Umantsiv V. Organization of export activity of the enterprise The final qualifying work is dedicated to the study of organizational principles of export activity of the enterprise. The results of financial and economic activity of the enterprise are analyzed, the peculiarities of its export operations are revealed and the analysis of their efficiency is conducted. The directions of increase of efficiency of export operations of the enterprise are defined. The strategy of furniture export by the enterprise is developed. The system of measures aimed at increasing the company's exports is substantiated. The forecast estimation of efficiency of export operations is conducted and the directions of influence of the offered measures on results of activity of the enterprise -exporter of furniture are analyzed. Key words: export activity, efficiency of export operations, export contract, export strategy.
  • Документ
    Організація збутової діяльності підприємства на зовнішніх ринках (на матеріалах ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Костюкевич Анастасія
    АНОТАЦІЯ А. С. Костюкевич. Організація збутової діяльності підприємства на зовнішніх ринках. Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» за спеціальністю 073 – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020 рік. Робота містить 56 сторінок, на яких представлено 29 таблиць та 9 рисунків. Список використаних джерел нараховує 36 найменувань. В роботі розглянуто особливості здійснення зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Оболонь» та проведено аналіз організації збутової діяльності підприємства на зовнішніх ринках. На підставі проведеного аналізу зовнішньоекономічної та збутової діяльності ПрАТ «Оболонь» було розроблено заходи щодо вдосконалення збуту товарів підприємства на зовнішніх ринках. Було обґрунтовано зробити ринок Литовської Республіки як пріоритетний та визначено процес здійснення збутової діяльності на даному ринку. Результати дослідження можуть бути використані підприємством «Оболонь» для подальшої ефективної організації збутової діяльності на зовнішніх ринках. Ключові слова: збутова діяльність, зовнішньоекономічна діяльність, експорт, канали збуту, збутова політика, економічна ефективність експорту. ANNOTATION A. S. Kostiukevych. Organization of sales activities of the enterprise on the foreign market. Graduation qualification thesis for obtaining the educational qualification level "Master" in specialty 073 - "Management of foreign economic activity". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The work contains 56 pages, which present 29 tables and 9 figures. The list of used sources includes 36 items. The work considers the mechanism of foreign economic activity of PRJSC "Obolon" and analyzes the organization of sales activities of the enterprise on the foreign market . Based on the analytical assessment of foreign economic and sales activity of PRJSC "Obolon", measures have been developed to improve sales activity on the foreign markets. It was justified to make the Lithuanian market a priority and to determine the process of sales activities on this market. The results of the study can be used by PRJSC "Obolon" for further effective organization of sales activities on the foreign market. Keywords: sales activities, foreign economic activity, export, sales channels, sales policy, economic efficiency of exports.
  • Документ
    Планування виробництва і реалізації експортної продукції на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Древенчук Анна
    АНОТАЦІЯ А. В. Древенчук. Планування виробництва і реалізації експортної продукції на підприємстві. Магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» за спеціальністю 073 – «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020 рік. Робота містить 63 сторінок, на яких представлено 30 таблиць та 5 рисунків. Список використаних джерел нараховує 40 найменувань. В роботі розглянуто механізм здійснення зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Оболонь» та проведено аналіз ефективності планування виробництва та реалізації експортної продукції підприємством. На підставі проведеної аналітичної оцінки зовнішньоекономічної діяльності ПрАТ «Оболонь» розроблено заходи щодо покращення планування виробництва і реалізації експортної продукції на підприємстві. Обґрунтовано доцільність виходу ПрАТ «Оболонь» на ринок Румунії та обрано найбільш доречні асортименті позиції. Результати дослідження можуть бути використані підприємством «Оболонь» для подальшого ефективного планування експортної діяльності, диверсифікації та розширення напрямків експорту. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, експорт, імпорт, планування зовнішньоекономічної діяльності, ефективність, планування виробництва і реалізації експортної продукції. ANNOTATION A. V. Drevenchuk. Planning the production and sale of export products at the enterprise. Master's thesis for obtaining the educational qualification level “Master” in specialty 073 – “Management of foreign economic activity”. - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The work contains 63 pages, which present 30 tables and 5 figures. The list of used sources includes 40 items. The work considers the mechanism of foreign economic activity of PRJSC “Obolon” and analyzes the effectiveness of production planning and sales of export products by the enterprise. Based on the analytical assessment of foreign economic activity of PRJSC “Obolon”, measures have been developed to improve production planning and sales of export products at the enterprise. The expediency of PRJSC “Obolon” entering the Romanian market is substantiated and the most appropriate assortment is selected. The results of the study can be used by PRJSC “Obolon” for further effective planning of export activities, diversification and expansion of exports destinations. Keywords: foreign economic activity, export, import, planning of foreign economic activity, efficiency, planning of production and sale of export products.
  • Документ
    МЕХАНІЗМ РОЗРАХУНКІВ ЗА ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА на матеріалах ТОВ «Дріада ЛТД»
    (КНТЕУ, 2020) Гурєєва Кристина
    Анотація Гурєєва К. О. «Механізм розрахунків за зовнішньоторговельними операціями підприємства» Менеджмент ЗЕД, КНТЕУ, Київ, 2020 рік Випускна кваліфікаційна робота виконана з метою розробки рекомендацій щодо вдосконалення механізму розрахунків за зовнішньоторговельними операціями підприємства. В роботі описано дослідження діючого підприємства та запропоновано рекомендації для його розвитку. У вступі обґрунтовується актуальність теми дослідження, поставлені мета, завдання дослідження. Наведено структуру дипломної роботи, література, яка використовується при аналізі. У першому розділі дипломної роботи здійснюється аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності, зовнішньоекономічної діяльності та механізму здійснення розрахунків ТОВ ЛТД «Дріада». У другому розділі наведені рекомендації щодо вдосконалення розрахунків із зовнішньоекономічної діяльності ТОВ ЛТД «Дріада», наведені основні переваги від використання даних рекомендацій. У висновку підведені основні підсумки проведеної роботи. The final qualifying work was performed in order to develop recommendations for improving foreign economic activity. The paper describes the study of the existing enterprise and offers recommendations for its development. The introduction substantiates the relevance of the research topic, the purpose, objectives of the study. The structure of the thesis, the literature used in the analysis are given. In the first chapter of the thesis the analysis of efficiency of financial and economic activity, foreign economic activity and the mechanism of realization of calculations of Open Company LTD "Dryada" is carried out. The second section provides recommendations for improving the calculations of foreign economic activity of LLC LTD "Dryada", t he main advantages of using these recommendations. In conclusion, the main results of the work are summarized.
  • Документ
    ЕФЕКТИВНІСТЬ ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (на матеріалах ТОВ «Біосфера-Л», м.Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Антонюк Анна
    Анотація Антонюк А.Г. «Ефективність імпортної діяльності підприємства» Менеджмент ЗЕД, КНТЕУ, Київ, 2020 рік Метою даної роботи є оцінка імпортної діяльності підприємства ТОВ «Біосфера-Л». У роботі досліджено механізм здійснення імпортної діяльності підприємством, здійснено аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності та зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ «Біосфера-Л», визначені показники для оцінки ефективності імпортних операцій. У другому розділі висунуті пропозиції щодо покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності, з прогнозною оцінкою результативності запропонованих заходів. У висновку підведені підсумки проведеної роботи. The purpose of this work is to assess the import activity of the company LLC "Biosphere-L". In the work the mechanism of realization of import activity by the enterprise was investigated, the analysis of efficiency of financial-economic activity and activity of the enterprise of LLC "Biosphere-L" was carried out, the indicators for estimation of efficiency of import operations were defined. In the second section, proposals were made to improve the efficiency of foreign economic activity, with a forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures. In conclusion, the results of the conducted work are summed up.
  • Документ
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства(на матеріалах ТОВ «ЛЕКСМА», м. Київ)
    (КНТЕУ, 2020) Солодкий Олег
    АНОТАЦІЯ В даній випускній кваліфікаційній роботі розглянуто характеристику та аналіз фінансово-економічної та зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «ЛЕКСМА», проведена діагностика ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Також запропоновані напрями підвищення управління ЗЕД ТОВ «ЛЕКСМА». Для розрахунків було взято статистичні та фінансові дані підприємства за 2015-2019 роки. Abstract In this final qualifying work the characteristic and the analysis of financial and economic and foreign economic activity of LLC "LEKSMA" are considered, diagnostics of efficiency of management of foreign economic activity of the enterprise is carried out. Also the directions of increase of management of FEA of LLC LEXMA are offered. Statistical and financial data of the enterprise for 2015-2019 were taken for calculations.