Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ «ОНВІ»)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. За умов посилення процесів глобалізації у світі усі
компанії, а особливо підприємства, що знаходяться на стадії активного розвитку,
прагнуть розширити свій ринок збуту та економічні зв’язки, виходячи за межі
національних ринків.
Міжнародний ринок є надзвичайно містким, що створює не лише значні
перспективи для підприємств, але одночасно висуває і додаткові вимоги до
керівництва та рівня діяльності підприємства в цілому. Експортно-імпортна
політика підприємства потребує специфічного підходу до підтримання жорсткої
конкурентоспроможності продукції підприємства, що має відповідати стандартам як
мінімум двох держав, в деяких випадках – більшій кількості [1]. Тому для виходу на
новий ринок збуту необхідно дуже детально та ретельно ознайомитись з нормами та
особливостями діяльності підприємств певної сфери у даному регіоні.
Різні аспекти проблеми розробки та реалізації стратегії виходу на зовнішній
ринок збуту висвітлені в працях багатьох наукових діячів та вчених, серед яких
Дpукеp П. [2-4], Мінцберг Г. [5], Пул М. [6], Портер М. [7] вітчизняні вчені –
Антонюк Л.Л. [8], Карпенко М.О. [9], Пастухова В.В. [10] та інші
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА