БРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну змінило конкурентну обстановку у сфері бізнесу, зокрема і в ресторанній галузі, та підкреслило важливість ефективного брендингу для суб'єктів ресторанного бізнесу. В умовах війни суб’єктам ресторанного бізнесу важливо розуміти, що ефективний бренд — це не лише імідж, але і засіб збереження довіри та приваблення лояльності, що стає стратегічною перевагою для суб'єктів ресторанного бізнесу в нових умовах ринкової конкуренції. Ресторанні підприємства повинні бути готові до викликів конкуренції та вдосконалювати свої стратегії, зокрема в області брендингу, який може стати ключовим інструментом для привертання та утримання клієнтів в умовах повномасштабного вторгнення на ринок України. В контексті зазначеного вище, тема даної випускної кваліфікаційної роботи є надзвичайно актуальною.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Бойченко А. В. (2024) БРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages

Зібрання