Розробка товарної політики підприємства (за матеріалами ТОВ «Пласт Бокс Україна»)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. В умовах жорсткої конкуренції загальні вимоги споживачів забезпечують підприємству вагомі конкурентні переваги. Тому головне завдання будь-якого підприємства – виконати споживчі примхи найкраще і найефективніше серед своїх конкурентів. При неоптимальній структурі асортименту відбувається зниження потенційного і фактичного рівня прибутку, втрата конкурентних позицій на потенційних ринках і, як наслідок, зниження економічної стійкості підприємства. Актуальність роботи, крім практичних факторів формування оптимальної товарної політики, обумовлена недостатньою методологічною базою для визначення специфіки товарного асортименту, оптимізації продуктового портфеля підприємства та його адаптації в сучасних умовах українського ринку. Оцінка ефективності розробленої асортиментної політики є одним із найважливіших інструментів управління асортиментом на підприємстві та важливою основою для прийняття управлінських рішень. І вона дає змогу виявити недоліки системи управління товарним асортиментом та вчасно вжити заходів щодо коригування існуючої асортиментної політики. Дослідження поняття «товарний асортимент» та проблема формування асортименту розглядаються в економічній та маркетинговій науковій літературі. Серед вітчизняних авторів дослідження з питань асортиментної політики розглядали: Балабанова Л.В., Герасимова М.Е., Євченко Ю.М., Кардаш В.Я., Крикавський Є.В., Лишенко М.О., Павленко А.Ф., Смольнякова Н.М., Чайка Т.Ю. та інші. Найбільшу увагу автори приділяють питанням формування асортименту товарів, дослідженню конкурентоспроможності товарів, разом з тим, питання формування оптимальної асортиментної структури залишається недостатньо розкритим.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання