УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Актуальність дослідження. У сучасних умовах глобальної конкуренції та швидкого розвитку технологій, високі вимоги споживачів до якості продукту в індустрії туризму та гостинності стають визначальним фактором для успіху підприємства у довгостроковій перспективі. Корпоративна культура готельної компанії має прямий вплив на її конкурентоспроможність, сприяє прискоренню та збільшенню обсягів реалізації, і виступає як інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, що є особливо актуальним в умовах сучасної кризи. Оптимально сформована корпоративна культура дозволяє забезпечити стабільність та єдність організації, утримуючи її в лідируючому положенні на ринку у довгостроковій перспективі.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Бондаренко Г. В. (2024) УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.