«Розроблення продукту замкового туризму територією Баварії (Німеччина) та його просування на ринку України»
Вантажиться...
Дата
2025-10
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Слободянюк В.В. чітко дотримувалась термінів та виданого завдання.
Робота логічно структурована, повністю відповідає заявленій темі. Текст
містить графічні та табличні матеріали. Авторка використала достатню
кількість інформаційних джерел.
Розкривши у першому розділі роботи сутність замкового туризму та
методологію формування відповідного туристичного продукту, авторка
проаналізувала стан ринку туризму, а також ресурсний потенціал та
інфраструктуру туризму Баварії (Німеччина).
За результатами роботи було запропоновано програму туру, а також
механізм його просування на міжнародному ринку
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Слободянюк В В «Розроблення продукту замкового туризму територією Баварії (Німеччина) та його просування на ринку України» Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністью 053 “Психологія”, Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету