«Розроблення продукту замкового туризму територією Баварії (Німеччина) та його просування на ринку України»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025-10

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Слободянюк В.В. чітко дотримувалась термінів та виданого завдання. Робота логічно структурована, повністю відповідає заявленій темі. Текст містить графічні та табличні матеріали. Авторка використала достатню кількість інформаційних джерел. Розкривши у першому розділі роботи сутність замкового туризму та методологію формування відповідного туристичного продукту, авторка проаналізувала стан ринку туризму, а також ресурсний потенціал та інфраструктуру туризму Баварії (Німеччина). За результатами роботи було запропоновано програму туру, а також механізм його просування на міжнародному ринку

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Слободянюк В В «Розроблення продукту замкового туризму територією Баварії (Німеччина) та його просування на ринку України» Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністью 053 “Психологія”, Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету

Doi

UDC

Orcid

Pages