Маркетинг менеджмент підприємства в індустрії розвиваючих іграшок
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто визначення поняття маркетинговий менеджмент. Представлені основні етапи впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві. Описані ключові аспекти маркетинг-менеджменту, які впливають на конкурентоспроможність ТОВ «Юкрейніан Геарс». Запропоновані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Юкрейніан Геарс», зміцнення конкурентних позицій та збільшення продажів.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Буглак, Г. (2025). Маркетинг менеджмент підприємства в індустрії розвиваючих іграшок. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 165–170). Державний торговельно-економічний університет.