Інтернет-реклама підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджено сучасні технології управління рекламною діяльністю підприємства в мережі Інтернет на прикладі ТОВ «ТЦ «Практика». Проаналізовано особливості використання інтернет-реклами в діяльності будівельного торгівельного центру, визначено ефективність різних інструментів цифрового маркетингу. Розроблено рекомендації щодо оптимізації управління рекламною діяльністю в онлайн-середовищі для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Василика, Є. (2025). Інтернет-реклама підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 20–24). Державний торговельно-економічний університет.