Маркетинг-менеджмент охоронної служби у соціальних мережах
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті досліджено особливості маркетинг-менеджменту охоронних служб у соціальних мережах. На прикладі ТОВ «Комкон Груп», м. Бровари, розглянуто використання інструментів SMM для підвищення впізнаваності бренду, залучення клієнтів та формування репутації. Проаналізовано ефективність окремих каналів комунікації та надано рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії в цифровому середовищі.
Опис
Ключові слова
маркетинг-менеджмент, соціальні мережі, охоронна служба, SMM-стратегія, просування бренду, marketing management, social networks, security service, SMM strategy, brand promotion.
Бібліографічний опис
Печура, М. (2025). Маркетинг-менеджмент охоронної служби у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (371–378). Державний торговельно-економічний університет.