Організація маркетингової діяльності комунально-інформаційного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто сучасні підходи до організації маркетингової діяльності комунально-інформаційного підприємства в умовах цифрової трансформації. Проаналізовано ключові проблеми пов’язані з впровадженням маркетингових стратегій у публічному секторі та визначено перспективні напрями їх розвитку з урахуванням специфіки комунальної сфери.

Опис

Ключові слова

цифровий маркетинг, контент-маркетинг, комунально-інформаційного, зворотній зв’язок, інформаційні кампанії, marketing of municipal-information enterprise, digital marketing, content marketing, feedback, information campaigns.

Бібліографічний опис

Куманецька, Л. (2025). Організація маркетингової діяльності комунально-інформаційного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (344–348). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid