Управління якістю послуг підприємства (за матеріалами ТОВ "СТАЙЛ АВЕНЮ УКРАЇНА ", м.Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми дослідження. На сьогоднішній день, коли мова йде про якість, мається на увазі не стільки якість самої продукції чи послуги, скільки якість функціонування підприємств і організацій, досконалість їх систем управління якістю, спрямованих на постійне самовдосконалення. Досвід, накопичений останніми десятиліттями провідними підприємствами розвинених країн світу, переконливо доводить, що вдосконалення системи управління якістю є найефективнішим засобом досягнення успіху на ринку. Сотні тисяч підприємств світу для вдосконалення власних систем управління якістю використовують міжнародні стандарти ISO серії 9001. Але найвищого ефекту досягають ті фірми, які вдосконалюють свої системи якості на засадах концепцій загального управління якістю (TQM), що передбачають постійне вдосконалення діяльності підприємства, поліпшення якості послуг і задоволення потреб усіх зацікавлених сторін: споживачів, персоналу, власників, суспільства в цілому. Шляхом впровадження системи управління якістю, заснованої на стандартах ISO серії 9001, можна здійснити на підприємствах роздрібної торгівлі підвищення ефективності управління і збільшення прибутку за рахунок забезпечення якості обслуговування і зниження витрат на надання послуг. Створення системи якості надання послуг є закономірним результатом бажання компанії підвищити свою конкурентоспроможність. Управління якістю є самостійним напрямком, покликаним створювати в організації умови, що сприяють наданню споживачам якісної послуги. Крім того, система управління якістю стимулює постійне поліпшення корпоративної культури, оцінки результатів діяльності, систем навчання і преміювання персоналу, внутрішньо організаційних комунікацій, технології, прийняття управлінських рішень, процесів. 4 Розробка системи управління якістю включає цілий комплекс таких робіт, як розробка політики якості, формулювання стратегічних і тактичних цілей, визначення ресурсів для їх реалізації, делегування повноважень і відповідальності виконавців, постійну відповідність вимогам споживачів. Процеси є безпосередніми об'єктами управління, в зв'язку з їх впливом на якість кінцевої послуги. Таким чином, введення системи управління якістю на підприємстві роздрібної торгівлі для її учасників, перш за все, є інструментом підвищення ефективності управління, підвищення конкурентоспроможності та збільшення прибутку. Відомі науковці, фахівці з менеджменту якості Дж.Джуран, Е.Демінг, Ісікава та інші розробили принципові схеми загального управління якістю. Відомі науковці, фахівці з менеджменту якості Дж.Джуран, Е.Демінг, Ісікава, А.Грачов та інші розробили принципові схеми загального управління якістю. Питання якості послуг, що надаються та системи щодо їх управління знайшли своє відображення у працях Е.В Білецького [3], А. Парасураман, В. Зейтхальм і Л. Беррі [27], С.З. Весперіса [6] та ін.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання