Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємства
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті висвітлюється роль маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства як одного з ключових чинників ефективного управління маркетинговою діяльністю. Маркетинг-менеджмент охоплює процеси планування, організації, мотивації та контролю, що дозволяє підприємству досягати стратегічних цілей, ефективно реагувати на потреби ринку та зміцнювати конкурентні позиції.
Опис
Ключові слова
маркетинг-менеджмент, управління, стратегія, конкурентоспроможність, ринок, підприємство, marketing management, management, strategy, competitiveness, market, enterprise.
Бібліографічний опис
Бойко, К. (2025). Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (281–286). Державний торговельно-економічний університет.