Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті висвітлюється роль маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства як одного з ключових чинників ефективного управління маркетинговою діяльністю. Маркетинг-менеджмент охоплює процеси планування, організації, мотивації та контролю, що дозволяє підприємству досягати стратегічних цілей, ефективно реагувати на потреби ринку та зміцнювати конкурентні позиції.

Опис

Ключові слова

маркетинг-менеджмент, управління, стратегія, конкурентоспроможність, ринок, підприємство, marketing management, management, strategy, competitiveness, market, enterprise.

Бібліографічний опис

Бойко, К. (2025). Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (281–286). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid