Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств України
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті визначено ключові особливості та інструменти цифрового брендингу, релевантні для підприємств молокопереробної галузі. Зокрема важливість побудови довіри і прозорості для швидкопсувної продукції. Проаналізовано основні цифрові активи й тактики, що використовуються в галузі, а також критерії їх оцінки. Ідентифіковано основні виклики та можливості цифрового розвитку бренду для українських молокопереробних підприємств.
Опис
Ключові слова
бренд, брендинг, контент-маркетинг, молокопереробна галузь, онлайн-репутація, цифровий брендинг, brand, branding, content marketing, dairy industry, online reputation, digital branding.
Бібліографічний опис
Щербина, М. (2025). Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств України. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (274–281). Державний торговельно-економічний університет.