Цифровий брендинг для зміцнення конкурентних позицій підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ролі цифрового брендингу в посиленні конкурентних позицій сучасного підприємства. Проаналізовано теоретичні основи цифрового брендингу, його відмінності від традиційного брендингу, та основні інструменти реалізації цифрової брендингової стратегії. Досліджено вплив цифрових брендингових технологій на конкурентоспроможність підприємства та визначено методи оцінки ефективності цифрового брендингу. На основі аналізу світових практик та наукових досліджень розроблено рекомендації щодо впровадження цифрових брендингових стратегій на підприємствах з метою посилення їхніх конкурентних позицій на ринку.

Опис

Ключові слова

цифровий брендинг, конкурентоспроможність підприємства, цифрові технології, цифровий маркетинг, бренд-стратегія, омніканальність, цифрова трансформація, digital branding, enterprise competitiveness, digital technologies, digital marketing, brand strategy, omnichannel, digital transformation.

Бібліографічний опис

Шеремет, Н. (2025). Цифровий брендинг для зміцнення конкурентних позицій підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (267–274). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid