ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Сучасне суспільство переживає швидкі трансформації у сферах економіки, освіти та соціально-культурного розвитку. Ці зміни ставлять перед людьми нові завдання у розвитку особистості, вимагаючи розвиненого креативного мислення, уяви, емоційних та мотиваційно-вольових сфер та здатності адаптуватися до змін. Одним із ключових завдань сучасної освіти є оптимізація формування особистості в її інтелектуальному, творчому, соціально-культурному, особистісному та духовному аспектах. Головною передумовою досягнення цієї мети є забезпечення соціально-психологічної адаптації до нових умов навчання. У зв'язку з проблемою адаптації у процесі навчання можна виділити три складні періоди: вступ до першого класу, перехід в основну школу та перехід в старшу школу. Варто зауважити, що у зв’язку з тим освітній процес являє собою безперервні зміни умов та вимог навчання та поєднується з постійним та активним фізичним, психічним, особистісним та соціальним розвитком дитини, адаптація, триває фактично весь період навчання учня.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Виш А. Р. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.