Клієнтоорієнтованість у брендингу мережі магазинів «EVA»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні аспекти та принципи клієнтоорієнтованості спо-живачів як основи розвитку сучасного брендингу ТОВ «EVA», розглянуто основну програму лояльності для споживачів розроблено пропозиції щодо удосконалення клієнтоорієнтованості як основи розвитку сучасного брендингу.

Опис

Ключові слова

споживачі, клієнтоорієнтованість, брендинг, розвиток бренду, consumers, customer orientation, branding, brand development.

Бібліографічний опис

Фесенко, М. (2025). Клієнтоорієнтованість у брендингу мережі магазинів «EVA». У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (256–261). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid