Бренд-стратегія підприємства в індустрії розваг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У сучасному конкурентному середовищі ефективна бренд-стратегія є ключовим чинником успішного позиціонування компанії на ринку. ТОВ «Дизель Студіо», як підприємство, що спеціалізується на виробництві гумористичних шоу та серіалів, потребує розробки та впровадження дієвої бренд-стратегії для зміцнення своєї ринкової позиції та підвищення впізнаваності серед споживачів.

Опис

Ключові слова

бренд-стратегія, позиціонування, маркетинг, ТОВ «Дизель Студіо», впізнаваність бренду, конкурентоспроможність, brand strategy, positioning, marketing, LLC «Dizel Studio», brand awareness, competitiveness.

Бібліографічний опис

Столярчук, Д. (2025). Бренд-стратегія підприємства в індустрії розваг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (250–256). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid