Брендинг як інструмент розвитку територій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проведено дослідження теоретико – методологічних засад створення бренду міст як чинника підвищення його привабливості. Проаналізовано практику створення успішних брендів міст України. Досліджено процеси формування та реалізації стратегій бренду міста. На основі аналізу проблематики територіального брендингу, обґрунтовано необхідність застосування інноваційних інструментів в процесі формування територіального бренду та комунікаційної стратегії.

Опис

Ключові слова

бренд, брендинг міста, туристична привабливість, цільова аудиторія, айдентика, слоган, місія, візія, конкурентоспроможність, brand, city branding, tourist attraction, target audience, identity, mission, vision, competitiveness.

Бібліографічний опис

Панченко, Д. (2025). Брендинг як інструмент розвитку територій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (225–233). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid